• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

1

قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد

  • کد خبر : 100416
  • 17 تیر 1403 - 16:57
قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد.

جعفر قادری امروز، ۱۷ تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر گویم شیراز گفت: در پروژه‌های شهرداری شیراز شاهد حجم بالای هزینه‌ها هستیم، همچنین ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رونمایی پروژه در هفته دولت توسط شهرداری شیراز قابل‌ملاحظه و در راستای خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها به روش‌های جدید نیاز دارد و آمادگی داریم در این خصوص با شهرداری شیراز جلسه اختصاصی داشته باشیم تا از ظرفیت مردم، سیستم بانکی و بازار سرمایه و… برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده کنند.

قادری تصریح کرد: گویم ۹۰ هکتار مساحت روستایی داشت و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هکتار به محدوده شهر در اینجا افزوده ‌شده است. برای رفع مشکل شهرداری شیراز در قانون تأمین بودجه سالیانه تلاش کرده‌ایم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرگذر گویم در خصوص آزادراه شیراز- اصفهان نیز تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

شهردار شیراز هم در حاشیه این بازدید گفت: پروژه زیرگذر گویم در شمال غرب شهر شیراز قرار دارد و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز از تمام نقاط شهر از شمال تا جنوب و شرق تا غرب شهر مثل بزرگراه شهید استوار و تقاطعات مربوطه، بزرگراه شهید سلیمانی و.‌. پروژه‌های خوبی را اجرا کرده است.

محمدحسن اسدی افزود: تا سال ۱۴۰۴ پروژه‌های خوبی به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز درصدد تعریف برنامه ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی هستند که در هفته دولت امسال رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه گویم امروز پروژه مهم و تأثیرگذار شهرداری شیراز است که اکنون از آب و گل درآمده است؛ این پروژه از سال ۱۴۰۱ تاکنون با مشکلات زیادی از قبیل جابه‌جایی تأسیسات و انجام تملکات زیاد روبه‌رو بوده که به سرانجام رسیده است و اکنون پیشرفت ۷۵ درصدی دارد.

اسدی بیان کرد: در ۵ ماه آینده قصد بهره‌برداری و عبور ترافیک از این پروژه به‌عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهر شیراز را داریم؛ در این مدت همکاری پلیس راهور ستودنی بوده و از فرمانده پلیس راهور شیراز تشکر ویژه داریم، از استاندار فارس، فرماندار شیراز و دستگاه‌های خدمت رسان و… بابت حمایت از اجرای پروژه‌ها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100416

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.