• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0
سحاب پرس گزارش می‌دهد؛

«هتل رز» شهر صدرا به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 99988
  • 14 تیر 1403 - 20:14
«هتل رز» شهر صدرا به بهره برداری رسید
«هتل رز» شهر صدرا با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بهره برداری رسید.

به گزارش سحاب پرس، افشین جعفر تهرانی امروز ۱۴ تیرماه در این آئین افتتاح هتل رز شهر صدرا با بیان اینکه با ساخت این هتل توانستیم گام بزرگی برای صنعت گردشگری در این کشور برداریم، افزود: این هتل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی ادامه داد: این هتل ۲۲ هزار متر زیربنا دارد که شامل رستوران‌های سنتی، بین‌المللی با داشتن غذاهای بین‌المللی و سنتی ایرانی، حمام، سونا، جکوزی و مجموعه ورزشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل رز است.

به گفته مالک هتل رز این هتل از سالن آمفی‌تئاتر برخوردار است.

این فعال عرصه گردشگری با بیان اینکه کارکنان این هتل برخوردار از دوره هتل‌داری هستند، ادامه داد: کارکنان این دوره‌ها را گذرانده‌اند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن از مهمانان پذیرایی کنند.

رئیس جامع داران هتل‌داران فارس هم در این برنامه حضور داشت و بیان کرد: خوشحالیم که هتل ۵ ستاره رز به بهره‌برداری رساندیم.

وی از ۱۹ هتل در حال ساخت در شیراز خبرداد و گفت: امیدواریم به‌زودی آنهارا به بهره‌برداری برسانیم و همچنین از ۱۹ هتل در حال ساخت ۳ هتل پنج‌ستاره هستند.

سید حسن سیادتان تصریح کرد: سال‌ها پیش قرار بود کنسرت بزرگی در تخت‌جمشید برگزار شود که انجام نشد؛ اما اکنون این کنسرت در حال برگزاری است و انجام شد.

به گفته وی امیدواریم بتوانیم با ایجاد این هتل‌ها گردشگری و اشتغال‌زایی را افزایش دهیم.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس هم سومین نفری بود که به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: حسب صحبت‌ها و حمایت‌هایی که استاندار فارس و وزیر میراث‌فرهنگی انجام دادند توانستیم پروژه‌های بسیاری را به بهره‌برداری برسانیم.

این مقام مسئول افزود: در بخش زیرساخت‌های گردشگری باتوجه‌به اینکه ۳۷ درصد از میراث‌فرهنگی کشور در استان فارس قرار گرفته، به نحوی میراث‌فرهنگی در استان بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه در حوزه میراث‌فرهنگی توانستیم برنامه مدونی داشته باشیم، اضافه کرد: توانستیم در مجموعه‌های زندیه و ساسانی (فیروزآباد و بیشاپور) با برنامه‌ریزی مدون اقداماتی انجام شود.

وی از برگزاری سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبرداد و گفت: استان فارس میزبان سومین دوره جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: کنسرت برگزار شده در تخت‌جمشید با استقبال بسیاری مردم روبرو شد و همچنین تاکنون کنسرت تخت‌جمشید در جذب بازدید بسیار مؤثر بوده و تمامی اماکن میراثی ما با حضور مردم و مسافران مورد استقبال قرار گرفته است.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با بیان اینکه کشور ما باتدبیر الگوی بلند حضرت امام خامنه ای است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بسیار بر میراث‌فرهنگی تأکید داشتند.

استاندار فارس گفت: انتخابات در کشور ما رقابت بسیار سنگین است و این جای خوشحالی است و امیدواریم فردا هم انتخابات باشکوه و به‌درستی انجام شود.

ایمانیه بیان کرد: استان فارس در انتخابات بسیار سرآمد بود و در انتخابات دور قبل توانستیم بسیار خوب عمل کنیم و امیدواریم فردا هم بسیار خوب عمل کنند.

به گفته استاندار فارس کشور ما و استان فارس در بحث گردشگری بسیار عالی عمل کرده است و همچنین اقدامات خوبی در استان فارس انجام شده است که حاصل سه سال تلاش است و به‌زودی اقداماتی که در حوزه گردشگری انجام شده ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هتل رز به‌زودی به جایگاه مهمی تبدیل می‌شود؛ چراکه با حضور بیمارستان پیوند و اعضا که در بین ۲۶ کشور رتبه دارد و همچنین با حضور بیمارستان سوختگی به بهترین بیمارستان کشور تبدیل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99988

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.