• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0
مسئول بسیج دانشجویی مرکز سلامت دهکده سبز؛

برگزاری هشتمین اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز

  • کد خبر : 99963
  • 14 تیر 1403 - 16:11
برگزاری هشتمین اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز
اردوی جهادی خدمات تخصصی مشاوره بمناسبت دهه امامت و ولایت در محله دهپیاله به همت بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به نیاز سنجی که از محله دهپیاله انجام شد به همت اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و به مناسبت روز دانش آموز پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج، اعتیاد، طلاق، خانواده، فرزندپروری و تحصیلی در حسینیه چهارده معصوم شیراز برگزار شد.
جعفری افزود: با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم سعدی از این پایگاه و اردوی جهادی یک روزه که از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ برگزار شد و تعداد ۶۵ نفر خدمات شماره و تعداد ۱۵ حواله بسته معیشتی تقدیم شد ، ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم در حال انجام است، تا بتوانیم بخشی از سهم خود در کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید و موجود در این محله را کنترل و یا کاهش دهیم.
او ادامه داد: این اردوی جهادی که به نام شهید خدمت ، شهید ایت الله رئیسی نامگذاری شد.
به اهتمام دانشجویان جهادی و بسیجی این مرکز تعدادی ۱۵ حواله بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت تا ضمن دریافت اقلام معیشتی بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده باشند .
هشتمین اردوی جهادی دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها در حال دایر شده است تا با بهره گیری از پتانسیل اساتید بر جسته این مرکز وظیفه و رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به همشهریان شیرازی ارائه دهیم.
وی افزود: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، در هشتمین اردوی جهادی خود اعلام آمادگی کردند که با مشارکت شهرداری شیراز، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را در سطح شیراز برگزار نماید.
وی در پایان گفت : به نوبه خود، از عموم دانشجویان و جامعه علمی و فرهنگی استان ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا در انتخابات حضور حماسی و پرشور داشته باشند تا بار دیگر حماسه ساز یک انتخاب سرنوشت ساز باشند و با حضوری پر شور و با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند و با انتخاب اصلح خود او را انتخاب نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99963

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.