• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0
رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس؛

دانشگاهیان در جنگ‌ روایت‌ها، تردیدها را بزدایند

  • کد خبر : 99690
  • 12 تیر 1403 - 20:52
دانشگاهیان در جنگ‌ روایت‌ها، تردیدها را بزدایند
رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس با بیان اینکه در جنگ رسانه و جنگ روایت‌ها ممکن است، موضوعات اشتباه درست جلوه داده شود، تأکید کرد که دانشگاهیان باید در این عرصه تردیدها را بزدایند.

دوره آموزشی _ بصیرتی «حامیم» ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان فارس به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه امروز، ۱۲ تیرماه در شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس در این دوره آموزشی گفت: همه ما دانشگاهیان باید با بصیرت کامل و با شناخت قابلیت خودمان در جامعه در میدان باشیم.

محسن جاجرمی‌زاده تأکید کرد: در جنگ رسانه و جنگ روایت‌ها ممکن است موضوعات اشتباه درست جلوه داده شود و ما به عنوان دانشگاهیان باید در این عرصه تردیدها را بزداییم و تاثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ما تکیه‌گاه و محور اصلی حرکت انقلاب هستند، افزود: اگر نتوانیم خودمان را توانمند کرده و قدرت تحلیل پیدا کنیم، در صحنه عمل هم مردد شده و چه بسا تصمیمی که در زمان و مکان مناسب باید اتخاذ کنیم، انجام نشود.

جاجرمی‌زاده همچنین با تاکید بر اینکه دانشجو باید با چشم باز و عمق نگرش به مسائل نگاه کند، یادآور شد: مقام معظم رهبری فطرت‌های پاک دانشجویان و جوانان در سراسر جهان را خطاب قرار داده‌اند، چون با قرار گرفتن در مسیر درست تاریخ ارزش‌های انقلاب اسلامی را فریاد زدند و دفاع از مظلومین را در دستور کار قرار دادند.

جاجرمی‌زاده افزود: ما وظیفه داریم معرفت خود را نسبت به الگوهای حکمرانی در جمهوری اسلامی تقویت کنیم و ببینیم در این چند دهه چه جریان‌هایی شکل گرفتند و کدام جریان راه شهدا و انقلاب اسلامی را بهتر استمرار می‌بخشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس همچنین با اشاره به اینکه امروز با یک هویت تاریخی گذشته و امتداد آینده روبه‌رو هستیم، افزود: گذشته ما اسلام ناب و پرچمداری دفاع از مظلومین است که هویتمان با آن گره خورده است و آینده‌ای که وعده تاریخ و وعده خداوند متعال یعنی پرچمداری یکی از اولیای الهی در جهان است بنابراین باید ببینیم کدام الگو ما را به هویت اصلی بازمی‌گرداند و آن مسیر را برای آیندگان ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: چشم مظلومین جهان به انتخابات ایران دوخته شده است و ان‌شاءالله مسیر تعالی بخشی که با رئیس جمهور شهید آغاز شده بود توسط مردم با انتخاب اصلح ادامه یابد.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99690

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.