• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2
قائم‌مقام شهردار شیراز؛

‌حرکت مدیریت شهری شیراز بر اساس چشم‌انداز و اسناد بالادستی است

  • کد خبر : 99483
  • 10 تیر 1403 - 17:52
‌حرکت مدیریت شهری شیراز بر اساس چشم‌انداز و اسناد بالادستی است
قائم‌مقام شهردار شیراز گفت: مدیریت شهری شیراز بر اساس برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله، اسناد بالادستی توسعه و سند راهبردی «شیراز؛ عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)» حرکت می‌کند.

آرش فرج‌زاده امروز، ۱۰ تیرماه در جلسه تقدیر از پیشنهادکننده‌ها و مدیران حوزه‌های برتر در اجرای پیشنهادها در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه اساساً نظام پیشنهادها یک کار مدرن و به روز اداری است، اظهار کرد: این موضوع از اهمیت بسزایی در مدیریت شهری قرار دارد و شهرداری این کلان‌شهر این مقوله را براساس ضوابط مورد اصلاح و مدنظر قرارداده است.

وی با تأکید بر برنامه محوری در شهرداری شیراز گفت: برنامه‌ریزی و افق دید مدیریت شهری این کلان‌شهر با توجه به برنامه پنج ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله بر اساس اسناد بالادستی توسعه و سند راهبردی «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» و طرح‌های مصوب است.

فرج‌زاده تصریح کرد: سرخط برنامه‌های مدیریت شهری بر اساس خط مشی و برنامه‌ریزی جامع و کامل مشخص‌ شده است و بر اساس برنامه‌ریزی جامع جهت و هدف در حوزه‌های حمل‌ونقل عمومی، شهرسازی یا نظام شهرسازی مشخص‌شده و طبق آن برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از چشم‌اندازهای نظام پیشنهادها، ایجاد پویایی، بهبود فرآیندها و کیفیت ارائه خدمات در شهرداری این کلان‌شهر است، گفت: با تمام موارد گفته‌شده، ممکن است برخی مسائل از چشم مسئولان به دور بماند، اما کارشناسان، کارکنان و کارمندان که سال‌ها در حوزه‌های مختلف شهری خدمت کرده‌اند و از مسائل شهری مطلع و داده‌ها و اطلاعات را در اختیار دارند، می‌توانند پیشنهادهای کاربردی خود را در سامانه نظام پیشنهادها ارائه دهند که بسیاری از مشکلات و مسائل را برای مردم و مدیریت شهری رفع کنند.

فرج‌زاده افزود: پیشنهادهای ارائه‌شده توسط هیئت‌های داوری مورد رسیدگی علمی قرار گرفته است تا در چارچوب قانون و مقررات باشد و نتیجه این پیشنهادها که از عمق تجارب و تخصص کارشناسان خبره شهرداری تراوش کرده حاوی نکات ریز و درشتی است که از چشم برنامه‌ریزان دور نمانده و مورد استفاده بهینه قرار می‌گیرد.

وی گفت: اداره‌کل نوسازی و تحول‌داری در حوزه بهبود روش‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده است و اکنون نیز با ساماندهی و برنامه‌ریزی به‌صورت منظم به موضوع نظام پیشنهادها ورود کرده است که این کار علاوه بر دلگرمی مجموعه خانواده بزرگ شهرداری شیراز، تأثیرگذاری مناسبی را در خدمت‌رسانی به مردم شهر دارد.

به گزارش سحاب پرس، در این جلسه علاوه بر تبادل‌نظر پیرامون حوزه‌های مختلف پیشنهاد و اجرای آن، محمد امین معاون فنی و عمرانی، علی فراشاییان شهردار (سابق) منطقه ۱۱ و امیر یقطین رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز، مدیران حوزه‌های برتر در اجرای بیشتریان تعداد پیشنهاد با بالاترین امتیاز در سال ۱۴۰۲ تقدیر شدند.

همچنین سعید غریبی، فاطمه مهتری و حمید بیرجندی نیز به لحاظ کسب بالاترین امتیاز در سامانه نظام پیشنهادها تقدیر و زهرا جوانمردی دبیر نظام جامع پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری شیراز موردتقدیر آرش فرج زاده قائم‌مقام شهردار شیراز واقع شدند.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99483

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.