• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
1
رئیس ستاد انتخابات فارس؛

افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مشارکت نسبت به انتخابات گذشته

  • کد خبر : 99275
  • 08 تیر 1403 - 12:48
افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مشارکت نسبت به انتخابات گذشته
رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: تاکنون شاهد افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی میزان مشارکت در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مجلس ۱۴۰۲ هستیم.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۸ تیرماه در حاشیه انداختن رأی خود در شعبه حافظیه شیراز، مشارکت در انتخابات در استان فارس را بالا اعلام کرد و گفت: با تلاش‌های همکاران ما در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت که از ساعت ۶ صبح در شعب اخذ رأی حضور پیدا کرده بودند، ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان فارس رأس ساعت ۸ صبح فعال و آماده اخذ آرا از مردم بود.

وی با بیان اینکه در این دوره ۹۴ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت هستند، افزود: طبق گزارش‌هایی که از سراسر استان دریافت کردیم میزان مشارکت به تناسب انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گذشته تا ساعت ۱۰ صبح امروز حاکی از افزایش بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصدی بوده است.

قزلسفلی با یادآوری اینکه قیاس نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و انتخابات مجلس ۱۴۰۲ انجام شده است، گفت: علی‌رغم اینکه فارس استان کشاورزی است و مردم آن این روزها درگیر امور کشاورزی هستند ولی رأی خود را به بعدازظهر موکول نکرده و از همان ابتدای صبح در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند و با شور و شوق خاصی مردم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: تاکنون هیچ گزارشی از قطعی خطوط ارتباطی یا انرژی برق در شعب اخذ رأی نداشتیم و ارتباطات کاملاً برخط برای سامانه‌های احراز هویت ما برقرار است.

وی بیان کرد: تاکنون از شعب سیار، ثابت، روستایی و شهری هیچ گزارش مبنی بر اینکه نقصی به وجود آمده است، نداشتیم و انتخابات با سرعت در استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99275

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.