• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
0

‌دادستان فارس: مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است

  • کد خبر : 99265
  • 08 تیر 1403 - 9:08
‌دادستان فارس: مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رأی در استان برقرار است، گفت: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است.

سیدمصطفی بحرینی امروز، ۸ تیرماه در حاشیه انداختن رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: فرایند سیاسی مشارکت در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اهمیت، موضوع بسیار تأثیرگذاری در وضعیت عمومی کشور است و از جهات مختلف نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه حساسیت جایگاه ریاست جمهوری، قطعاً مشارکت حداکثری را در انتخابات آن ایجاب می‌کند که با استقبال گسترده و قوی مردم مواجه شود، گفت: قطعاً ملت همیشه بصیر ایران در این فرایند سیاسی شرکت می‌کنند چرا که این شرکت، تعیین‌کننده سرنوشت کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… است.

دادستان عمومی و انقلاب فارس تأکید کرد: تمام افراد حتی در دورترین نقاط می‌توانند با مشارکت در انتخابات در این اثرگذاری سهمی داشته باشند.

بحرینی در خصوص وضعیت انتخابات در فارس گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در شعب رأی‌گیری استان برقرار است، البته نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رأی‌گیری حضور دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی داریم که هم به صورت ثابت و هم سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رأی‌گیری صورت گیرد، همکاران ما ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب فارس یادآور شد: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در فرایند رأی‌گیری در استان نداشتیم و فرایند تبلیغات هم به صورت خوبی انجام شده است.

بحرینی ابراز امیدواری کرد: مردم مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات داشته بشاند و در این صحنه سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نقش مهمی را ایفا کنند.

وی در پایان گفت: مردم می‌توانند گزارشات خود را درباره بروز تخلفات احتمالی در رأی‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارائه کنند و یا به صورت حضوری به شعبی که بدین منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99265

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.