• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
0
استاندار:

مردم فارس همیشه پا به کار انقلاب هستند

  • کد خبر : 99257
  • 08 تیر 1403 - 8:02
مردم فارس همیشه پا به کار انقلاب هستند
استاندار فارس با قدردانی از حضور پرشکوه مردم استان در انتخابات، تأکید کرد که مردم همیشه پا به کار انقلاب برای مشارکت در انتخابات بوده‌اند.استاندار فارس با قدردانی از حضور پرشکوه مردم استان در انتخابات، تأکید کرد که مردم همیشه پا به کار انقلاب برای مشارکت در انتخابات بوده‌اند.

 

محمدهادی ایمانیه امروز، ۸ تیرماه در حاشیه انداختن رأی خود در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: مردم فارس همیشه برای شرکت در انتخابات دوران انقلاب اسلامی پا به کار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح امروز در ستاد انتخابات استان حضور داشتیم تا فرایند آماده شدن و فعال شدن صندوق‌ها را پیگیری کنیم، افزود: استان فارس دارای ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی است که به لحاظ تعداد شعب اخذ رأی بعد از تهران دومین استان کشور است.

ایمانیه با یادآوری اینکه استان فارس به لحاظ تقسیمات کشوری بیشترین تعداد شهرستان‌ها را داراست، افزود: به همین دلایل دست‌اندرکاران انتخابات کار سختی را پشت سر گذاشتند و تعدادی از آنان دیشب در مناطق دورافتاده استان مستقر شدند تا بتوانند از ساعات اولیه کار رأی‌گیری را انجام دهند.

استاندار فارس اظهار کرد: همکاران ما در وزارت کشور و حوزه‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت سنگ تمام گذاشتند آماده هستند تا انتخابات را با سلامت برگزار کنند.

وی بیان کرد: همه کاندیدا می‌توانند یک نماینده معرفی کنند که از ابتدا تا انتهای فرایند انتخابات و حتی تجمیع آرا در شعب حضور داشته باشند که این کار تضمین‌کننده سلامت انتخابات است تا همه بدانند با دقت به صندوق رأی به عنوان یک امانت نگاه می‌شود.

ایمانیه از مردم خواست تا در ساعات ابتدایی رأی‌گیری برای شرکت در انتخابات حضور یابند چرا که در ساعات پایانی ازدحام بیشتر است و سپس ادامه داد: ما برای تک تک آراء مردم ارزش قائل هستیم به طوری که برای روستاهای بیش از ۲۰ خانوار صندوق رأی اعزام کردیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99257

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.