• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
0

شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب رأی‌گیری فراهم است 

  • کد خبر : 99248
  • 07 تیر 1403 - 22:23
شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب رأی‌گیری فراهم است 
رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در یک اقدام مهم در استان فاری مانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به‌طور کتبی اعلام شده است.

اسماعیل قزلسفلی امروز (هفتم تیر ماه) در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان فارس در شیراز، بیان کرد: ۹۴ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور خواهند داشت. همچنین ۳۵۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع‌آوری آرای مردم هستند.

وی تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، شرایط حضور نمایندگان نامزدها در جلسات تنظیم صورت‌جلسه تجمیع آرا در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها فراهم است.

قزلسفلی اظهار کرد: به روسا و قائم‌مقام روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می‌شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هر آنچه در ستاد انتخابات و در جای جای استان بناست برگزار شود، با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: با توجه به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز، پایان یافت، هرگونه فعالیت تبلیغاتی بعد از این ممنوع است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99248

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.