• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس‌؛

انجام ۴٢ هزار بازرسی در سه‌ماه گذشته/ بازرسی‌ها توسط اصناف تخصصی‌تر انجام می‌شود

  • کد خبر : 99016
  • 06 تیر 1403 - 9:59
انجام ۴٢ هزار بازرسی در سه‌ماه گذشته/ بازرسی‌ها توسط اصناف تخصصی‌تر انجام می‌شود
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره‌ به انجام ۴٢ هزار بازرسی توسط این اتاق در سه‌ماهه گذشته، گفت: بازرسی‌ها به خود اصناف واگذار شود تا تخصصی‌تر صورت گیرد.

به گزارش سحاب پرس، حجت جوانمردی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره‌ به استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و انجام فعالیت‌های گسترده‌ای در اتاق اصناف، اظهار کرد: تشکیل تیم مدیریتی برنامه ریزی، ارزیابی و بازرسی درون سازمانی یکی از اقدامات اتاق اصناف مرکز استان بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ راهبردی مدیریت مشاغل صنفی تنظیم شده، گفت: این برنامه تنظیم شده در راستای ایجاد پل ارتباطی فی‌مابین بانک‌ها، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و برنامه‌ریزی در خصوص تشکیل کنسرسیوم بانکی با هدف پوشش اعتبارات مورد نیاز اصناف است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس افزود: دیدارهای متعددی در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر با مدیران ارشد استانی و شهری برگزار شده است.

حجت جوانمردی با اشاره به اقدامات اتاق اصناف مرکز استان در خصوص نظارت‌ها و بازرسی‌های سه‌ماه گذشته، گفت: بیش از ٣هزار و ١٠٠ مورد بررسی شکایات صورت گرفته و توسط ٣۶ اتاق در سطح فارس، بیش از ۴٢هزار مورد بازرسی انجام شده که مقدار مورد قبولی است.

وی در ادامه افزود: اقدامات دیگر اتاق اصناف مرکز فارس در سه‌ماه گذشته سال ١۴٠٣، از قبیل امور رایانه ١٠۵ مورد، امور دبیرخانه و مکاتبات ۵هزار و ۶٧٠ مورد، برگزاری جلسات متعدد امور رفاهی اتاق ٣٧ مورد و جلسات مدیریتی و آموزش کمیسیون‌ها ١٣٢ مورد بوده است.

جوانمردی ادامه داد: برگزاری جلسات حضوری متعددی با مدیران و اعضا هیأت رئیسه اتحادیه‌ها در راستای هماهنگی بیشتر با اتاق اصناف، برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات این اتاق است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به بازرسی‌ها و حضور میدانی در اتحادیه‌ها، بازارها و اصناف، اظهار کرد: حضور مدیران، بازرسان و کارشناسان این اتاق در جمع جامعه هدف در راستای شناسایی و رفع مشکلات صورت گرفته است.

وی از راه اندازی اتاق اصناف واحد داریون خبر داد و افزود: ٣٩ دستگاه موتور سیکلت با هدف بازدیدهای اتاق در شیراز و سایر شهرستان‌ها تهیه شده است.

جوانمردی با اشاره به اینکه اصناف همیشه با حس انصاف همراه بوده، گفت: هرکسی که در اصناف فعالیت داشته انصاف داشته و این باعث خوب عمل‌کردن افراد بوده و تقاضا دارم که بازرسی‌ها به خود اصناف واگذار شود تا بازرسی‌ها تخصصی تر انجام گیرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در آخر با اشاره به شرایط حساس سیاسی منطقه، افزود: خواهش و تأکید داریم که پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب کنیم که واقف به اوضاع سیاسی کشور باشد و بتواند از مردم و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=99016

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.