• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4
رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد آینده‌سازان دکتر محمدباقر قالیباف؛

مشارکت آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو سرنوشت‌ساز و با اهمیت است

  • کد خبر : 98747
  • 05 تیر 1403 - 10:09
مشارکت آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو سرنوشت‌ساز و با اهمیت است
رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آینده‌سازان ایران دکتر محمدباقر قالیباف در جنوب کشور مشارکت آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو سرنوشت‌ساز و با اهمیت دانست.

سعید زحمت‌کشان، رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آینده‌سازان ایران دکتر محمدباقر قالیباف در جنوب کشور در ابتدای این نشست با تاکید بر اهمیت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو، مطرح کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فرصتی فراهم شده تا طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی در این عرصه سیاسی به رقابت بپردازند و خوشبختانه این موضوع محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب گزینه اصلح علاوه بر مشارکت از اولویت‌های جدی ما در عرصه انتخابات است، افزود: هر چند کاندیداها از پیشنیه مدیریتی لازم برای انتخاب به عنوان ریاست‌جمهوری برخوردارند اما ملاک و معیار انتخاب باید شخصیت اصلح به نسبت دیگر نامزدها باشد تا بتواند مدیریتی مناسبی در قوه مجریه داشته باشد.

زحمت‌کشان در رابطه با فعالیت‌های انجام گرفته ستاد آینده‌سازان ایران در استان‌های جنوبی با محوریت فضای مجازی تشریح کرد و گفت: اولویت ما در تبلیغات و تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های دکتر قالیباف در بستر فضای مجازی و با بکارگیری سکوهای داخلی و خارجی هدف‌گذاری شده است که با همکاری مسئولان این ستاد در کمیته‌های تخصصی مختلف و همچنین فعالیت‌های میدانی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت با مشارکت مردم به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تجربه و پیشنیه مدیریتی این نامزد انتخاباتی را یکی از ملاک‌های انتخاب شخصیت عالی در قوه مجریه معرفی کرد و گفت: تشکیل دولت چهاردهم و معرفی کابینه یکی از اقدامات اولیه رئیس‌جمهور آتی است که فرد منتخب اگر کارآمد و تجربه مدیریتی لازم و بیشتری نسبت به دیگر کاندیداها داشته باشد؛ دولت جدید با توان بالایی امکان خدمت به مردم خواهد داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد آینده‌سازان در این کنفرانس خبری در رابطه با اجماع برخی از نامزدهای هم‌سو این رقابت‌های انتخاباتی گفت: هر گونه تصمیم و اجماع‌سازی در این رابطه بر اساس راهبردهای جبهه انقلاب است که شائبه‌های اخیر مطرح شده در رابطه با کناره‌گیری برخی از کاندیداها صرفا جنبه گمانه‌زنی دارد و هر گونه تصمیمی در این رابطه به صورت فراگیر و رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=98747

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.