• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
0
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس؛

رئیس جمهوری انتخاب کنیم که اقتدار ایران را حفظ کند

  • کد خبر : 98684
  • 03 تیر 1403 - 23:15
رئیس جمهوری انتخاب کنیم که اقتدار ایران را حفظ کند
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا تأکید کرد: در انتخابات پیش‌رو، رئیس جمهوری انتخاب کنیم که این اقتدار را حفظ کرده و از این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی محافظت کند.

سردار هاشم جمالی امروز، ۳ تیرماه در همایش روز ملی اصناف که در اتاق اصناف فارس در شیراز برگزار شد، گفت: نقش اصناف در پیروزی انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست. حمایت‌های مالی از جریان انقلاب در زمان رژیم ستمشاهی توسط اصناف انجام می‌شد لذا اصناف نقش مهمی در تحول انقلاب داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس هم اصناف هم در جبهه و جنگ و هم در پشتیبانی نقش مهمی ایفا کردند، افزود: از آن زمان تاکنون هر جا که نیاز شده است، اصناف جزو پیشتازان و پیشگامان کمک به نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

جمالی اظهار کرد: یکی از جاهایی که همیشه مورد تطمیع دشمنان بوده، همین اصناف است. اصناف همیشه همراه انقلاب هستند و برادری خود را به دین، مذهب و مکتب مولاعلی(ع) ثابت کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس یادآور شد: از ۱۵ هزار شهید استان فارس، ۶۰۰ نفر شهدای اصناف بوده‌اند که قطعاً تعداد آن‌ها بیشتر هم بوده است اما این شهدا برگ زرینی در راستای تداوم انقلاب است.

وی تأکید کرد: اگر امروز کشور ما به عنوان مظهر قدرت در دنیا معرفی می‌شود، بخشی از آن به دلیل وجود اصناف همیشه پای کار انقلاب و نظام است.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین و مهمترین کار در انتخابات حضور است. فرقی نمی‌کند به چه کسی رأی می‌دهیم و چه کسی رأی می‌آورد چون هر رأی یک رأی به نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه‌ای برای دولت منتخب است.

وی حضور در انتخابات را اولویت نخست عنوان کرد و افزود: در انتخابات بهترین گزینه را پیدا کرده و به او رأی دهیم. به کسی رأی دهیم که اقتداری که به سختی به دست آورده‌ایم را از دست ندهد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه هیچگاه در طول تاریخ، ایران مثل امروز مقتدر و با صلابت نبوده است، افزود: ۴۵ سال از عمر این انقلاب می‌گذرد، همه طواغیت با هم جمع شدند تا این کشور را زمین‌گیر کنند، اما موفق نشدند. اوایل نهضت انقلاب اسلامی امام راحل یکسری سخنانی می‌گفتند که شاید آن زمان افراد بسیاری آن را باور نمی‌کردند اما امروز شاهد تحقق همه وعده‌های امام هستیم.

وی با بیان اینکه امروز به عینیه مشاهده می‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ما التماس می‌کند به همین دلیل امروز در اوج عزت هستیم.

جمالی با تأکید بر اینکه رئیس جمهوری انتخاب کنیم که این اقتدار را حفظ کرده و از این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی محافظت کند، گفت: تنها گره امروز کشورمان، درباره مسائل اقتصادی است. اقتصاد ایران از همان اوایل پیدایش نفت یعنی از ۸۰ سال پیش، دارای مشکل بوده است چرا که اقتصاد ما وابسته به نفت بوده و تک محصول بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود به خروش مردمان عالم علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز جمعیتی در اسرائیل، علیه نتانیاهو بیرون آمدند و امروز در دانشگاه‌های آمریکا پرچم فلسطین و ایران بالا آورده می‌شود. در کلمبیا که مهد دانشگاه‌های برتر دنیاست، شعار مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود. بنابراین امروز پیام شما به همه دنیا رسیده است و همه آزادی‎خواهان عالم به شما نگاه می‌کنند، پس همین راه را ادامه دهیم تا شاهد شکوفایی کشورمان باشیم و دولت مقتدر در شأن ملت ایران را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=98684

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.