• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
0
رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان شیراز؛

سابقه اجرایی کاندیدا را برای انتخابات در نظر بگیریم

  • کد خبر : 98682
  • 03 تیر 1403 - 23:07
سابقه اجرایی کاندیدا را برای انتخابات در نظر بگیریم
رئیس ستاد مردمی قالیباف در شیراز با بیان اینکه باید یک مدیر اجرایی را بر مسند قوه مجریه بنشانیم، بر ضرورت توجه به سابقه اجرایی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

محمدحسین شاکری‌زاده شیرازی امروز، ۳ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم قومیت‌های مختلف و همه مردم ایران پای کار آیند و حضور حداکثری داشته در انتخابات باشند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را یکی از نشانه‌های اعتماد مردم به اصل نظام دانست و ابراز امیدواری کرد: حضور حداکثری منجر به انتخاب اصلح شود که دل مردم و رهبری شاد شود.

شاکری‌زاده شیرازی با طرح این سئوال که چرا از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم، افزود: اول اینکه هر ۶ کاندیدا اصلح و خوب هستند و همه در مقامی قرار گرفته‌اند که امکان دارد رئیس جمهور شوند و شاید برای اصل نظام فرقی نداشته باشد که چه کسی رئیس جمهور شود و همه کاندیدا قابل احترام هستند اما امیدواریم که مردم بر اساس عملکرد و کارنامه فرد اصلح را انتخاب کنند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان شیراز اظهار کرد: انتخاب قالیباف دلایل مختلفی دارد از جمله اینکه ایشان یک مدیر اجرایی است و عمق راهبردی ایشان در بحث اجرا، نظارت و عملکرد قوی است.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند داشتن یک مدیر کاملاً اجرایی در رأس قوه مجریه هستیم، مدیری که به وعده‌هایی که داده است، عمل کند، گفت: قالیباف در تمام دوران فعالیتش طی ۴۵ سال گذشته به هر وعده‌ای که داده عمل کرده است و هر پروژه‌ای به او سپرده شود، به انتها می‌رساند.

شاکری‌زاده شیرازی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور این است که کمتر مدیر اجرایی بر مسند ریاست جمهوری بوده است، افزود: شهید رئیسی ریل‌گذاری صحیحی در ریاست جمهوری داشت و امروز هم نیاز به مدیر کاربلد و جهادی داریم.

وی، قالیباف را مرد میدان دانست و افزود: کمتر رئیس مجلسی بوده است که این همه سفر استانی داشته است. قالیباف دلسوز مردم و نظام و منظم و دقیق است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان شیراز با تأکید بر اینکه نیاز داریم رئیس جمهور مسلط به امور اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی باشد و در کنارش مشاورانی حضور داشته باشند، گفت: برخی از کاندیدا می‌گویند مشاوران مملکت را اداره کنند. در صورتی که رئیس جمهوری می‌تواند موفق باشد که سابقه کار اجرایی، عمرانی، اقتصادی … داشته و بتواند راه درست و اشتباه را تشخیص دهد و خود تصمیم گیرنده باشد نه اینکه دیگران برای او تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه قالیباف در امور روابط خارجی و دیپلماسی اقتصادی مسلط است، ابراز امیدواری کرد: یک مدیر کاربلد اجرایی و قوی انتخاب شود چرا که نباید بگذاریم کشور به عقب برگردد.

شاکری‌زاده شیرازی با ابراز امیدواری از اینکه بین نیروهای انقلاب اجماع صورت گیرد، از سفر نیکزاد، رئیس ستاد قالیباف به شیراز خبرداد و گفت: این برنامه روز ۵ تیرماه جاری از ساعت ۹ صبح در تالار حافظ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=98682

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.