• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
0

‌۸ تیرماه یکی از روزهای مهم تاریخ کشور است‌/ توسعه زیرساخت‌ها، توقع جامعه ورزش از رئیس جمهور

  • کد خبر : 98221
  • 29 خرداد 1403 - 10:12
‌۸ تیرماه یکی از روزهای مهم تاریخ کشور است‌/ توسعه زیرساخت‌ها، توقع جامعه ورزش از رئیس جمهور
متولی ورزش فارس، ۸ تیرماه را یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ کشور دانست و توسعه زیرساخت‌های ورزشی را مهم‌ترین انتظار جامعه ورزش از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد.

عبدالرحیم خداجو در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو یکی از انتخابات مهم برای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان است، گفت: لازم است که همه مردم مانند همیشه حضوری پرشور پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی افزود: اقشار مختلف جامعه، خصوصا جامعه ورزشکاران استان فارس و خانواده بزرگ ورزش کشور، با بینش و دانش وچشمانی باز در این انتخابات حضوری باشکوه و پر رنگ خواهند داشت.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال برق شیراز با آرزوی مشارکت قوی و ثبت آرای بالا در انتخابات هشتم تیرماه، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه انتخابات، انتخاب یک رئیس جمهور مقتدر، شجاع و با دانش باشد تا از ظرفیت‌های او برای پیشبرد اهداف نظام، از جمله در عرصه ورزش استفاده کنیم.

خداجو ادامه داد: تقویت و نگاه ویژه‌تر به جامعه ورزش، توقعی است که از رئیس جمهور بعدی داریم و این انتظار وجود دارد که توسعه زیرساخت‌های ورزشی، جامعه را به نشاط، پویایی و سرزندگی هر چه بیشتر رهنمون کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس در پایان گفت: پیشاپیش از جامعه ورزش، بزرگان و پیشکسوتان، مربیان و داوران، قهرمانان ملی، مربیان زحمتکش و همین طور ورزشکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان دعوت می‌کنم که مثل همیشه حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای داشته باشند و یک اتفاق بزرگ و یک روز تاریخی را در عرصه سیاست‌گذاری نظام رقم بزنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=98221

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.