• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0
 رئیس بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز؛

آمار تصادفات درون شهری را جدی بگیریم

  • کد خبر : 98007
  • 27 خرداد 1403 - 20:30
آمار تصادفات درون شهری را جدی بگیریم
رئیس بیمارستان حاج «محمد اسماعیل امتیاز» و فوریت‌های جراحی شهید «رجایی» با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه حدود ۱۱۰۰ مصدوم تصادفی در این مرکز بستری می‌شوند، گفت: متاسفانه در سه ماه گذشته بیشتر از ۶۰ نفر از این مصدومان جان خود را از دست داده‌اند.

شهرام بلند پرواز امروز، ۲۷ خردادماه گفت: نزدیک به نیمی از این تصادفات درون شهری است که مسئولان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار مصدومان و فوتی‌های تصادفات در ماه‌های گذشته نسبت به آمارهای پیشین کاهش نداشته است، افزود: توجه بیشتر مسئولان به گسترش زیرساخت‌های لازم در زمینه حمل و نقل عمومی و ارتقای وسایل نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری بر اساس استانداردهای روز دنیا، ایمن‌سازی راه‌ها و ارتقای استانداردهای خودروها و پرهیز از رانندگی در حالت مستی ضروری است.

رئیس بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی اضافه کرد: علاوه بر این، فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی، گسترش حمل و نقل عمومی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه می‌تواند از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری کرده و در نتیجه منجر به کاهش مصدومان و فوتی‌های این حوادث در آینده شود.

بلندپرواز اظهار امیدواری کرد: با همت مضاعف مسوولان مربوطه و تعامل مناسب مردم، شاهد ارتقای سلامت جامعه در تمامی زمینه‌ها از جمله کاهش حوادث و مصدومان ترافیکی باشیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمارستان حاج «محمد اسماعیل امتیاز» و فوریت‌های جراحی شهید «رجایی» مرکز پذیرش بیماران ناشی از تصادفات است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=98007

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.