• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

جایزه ویژه فارس در جشنواره بین‌الملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تعیین می‌شود

  • کد خبر : 97967
  • 27 خرداد 1403 - 12:53
جایزه ویژه فارس در جشنواره بین‌الملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تعیین می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس از تعیین جایزه ویژه فارس در جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث‎ فرهنگی خبر داد و گفت: تعیین جایزه ویژه فارس با موضوع میراث فرهنگی در جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‎ فرهنگی به زودی انجام می‌شود.

محمد ثابت‌ اقلیدی امروز، ۲۷ خرداد در نخستین جلسه هم‌اندیشی با روسای تشکل‌ها، صنوف و فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس پیرامون برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز گفت: برنامه‌های جنبی و پیش رویدادها در استان فارس و برنامه‌ریزی نمایشگاه ملی صنایع دستی همزمان با برگزاری این جشنواره بین‌المللی در شیراز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: فراخوان جایزه ویژه فارس در رویداد جشنواره بین‌الملی چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی با هدف ارسال آثار مرتبط با میراث‌ فرهنگی طراحی می‌شود تا با حضور موثر هنرمندان، عکاسان و پژوهشگران و فعالان فضای مجازی تولیدکننده آثار این استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی، فرهنگی و هنری و گردشگری آن به شایستگی معرفی شود.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی پاییز امسال در شیراز برگزار می‌شود به تشکیل دبیر خانه جشنواره و آغاز به کار کمیته‌های تخصصی این جشنواره بین‌المللی اشاره کرد و گفت: برگزاری پیش نشست‌های تخصصی و ترویج و پروموت جشنواره در قالب نشست‌ها همچنین شناسایی فرصت‌های همکاری بین‏‌المللی و تحقق این فرصت‌ها، آماده‌سازی مکان‌ها برای اجرای هنرهای نمایشی و آثار موسیقایی و برنامه‌های فرهنگی و…. از جمله اقداماتی است که در حال انجام است.

ثابت اقلیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون استان فارس به کانون برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی تبدیل شده که این موضوع تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری استان داشته است.

وی ادامه داد: برای نمونه رویداد بین‌المللی تذهیب همزمان با هفته بزرگداشت میراث فرهنگی در شیراز برگزار شد، همچنین در هفته صنایع دستی هم دو شهر شیراز و آباده میزبان رویداد ملی بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با بیان اینکه برگزاری رویدادهای فرهنگی و گردشگری در این استان در اولویت و دستور کار است، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و برگزاری برنامه‌های پیش‌رو فارس به کانون رویدادهای ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97967

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.