• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان طی ماه ذی‌الحجه در فارس

  • کد خبر : 97551
  • 25 خرداد 1403 - 18:50
توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان طی ماه ذی‌الحجه در فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، از اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه خبر داد و گفت: در ماه ذی‌الحجه این هدایا به زوج‌های جوانی که از لحاظ اقتصادی دارای شرایط مناسبی نیستند، تعلق خواهد گرفت.

مرتضی موصلی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با اشاره به امر مقدس ازدواج و تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری به تشکیل خانواده و اهمیت ویژه آن در مبانی دینی ما مسلمانان، گفت: یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که مجموعه امام(ره) در ماه ذیحجه دارد و از سنوات گذشته آن را دنبال می‌کند، بحث تسهیل امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته، با عنایت نیکوکاران هم استانی و محبت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی، توفیقی حاصل شد تا زمینه آغاز زندگی مشترک بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ زوج در استان فارس صورت بگیرد. امسال تلاش داریم زمینه ازدواج آسان حدود ۷هزار خانواده را فراهم کنیم.

موصلی با تأکید بر اینکه کالاهایی که به زوج‌های جوان تعلق می‌گیرد، عمدتاً برندهای مناسب کالاهای ایرانی است، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان منابع ویژه‌ای که بخشی از آن کمک‌های خیرین بود، به تامین جهیزیه با برندهای کالاهای ایرانی اختصاص یافت و به زوج‌های جوان تقدیم شد.

وی افزود: با آغاز ماه ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و امیرالمومنین علی(ع) آغاز برنامه‌های مرتبط با ازدواج را در سال جاری، در استان فارس داشتیم. به همین مناسبت ۲۰۰ زوج، زندگی مشترک خود را با حمایت خیرین و کمیته امداد امام راحل، آغاز کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت، بیان کرد: در تلاش هستیم طی روزهای آینده، به ویژه در دهه امامت و ولایت ۸۰۰ سری جهیزیه آماده کنیم که در مجموع ۱۰۰۰ سری جهیزیه در ایام ذی‌الحجه تقدیم به زوج‌های جوانی خواهد شد که از لحاظ اقتصادی دارای شرایط مناسبی نیستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97551

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.