• امروز : سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 25 June - 2024
0
عضو شورای اسلامی شهر شیراز؛

ایمن‌سازی ورودی شمال غربی کلان‌شهر شیراز با بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی

  • کد خبر : 97503
  • 24 خرداد 1403 - 21:03
ایمن‌سازی ورودی شمال غربی کلان‌شهر شیراز با بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی در ایمن‌سازی ورودی شهر شیراز نقش موثری خواهد داشت و حاصل تلاش شورای اسلامی و شهرداری شیراز طی یک سال گذشته بوده است.

رضا محمدیان امروز، ۲۴ خردادماه در بیست و ششمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان با حضور وزیر کشور گفت: این بزرگراه ۱۸ کیلومتر طول کلی دارد، یک سوم مسیر طولی شهر شمال غرب شیراز است و جمعیت شمال غرب شیراز حدود ۸۰۰ هزار نفر از میدان قصردشت تا گویم سکنی گزیده اند و خیابان های موازی این بزرگراه حائز اهمیت ویژه است.

وی افزود: ۱۵ کیلومتر این محور باقیمانده است و یک کیلومتر مسیر در محدوده بزین آزاد شده و برای تسریع ادامه روند این مسیر و چند هکتاری که در اختیار صنایع فجر است از وزیر کشور تقاضای حمایت داریم تا بزرگراه سریع‌تر ادامه یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: این ۱۸ کیلومتر به محور قلات و قطعه بعدی بزرگراه شیراز اصفهان به سمت بوشهر است که ورودی شهر شیراز را ایمن‌تر می‌سازد.

محمدیان افزود: حدود ۱۰ کیلومتر از گویم تا کمربندی باید طی شود اما با تکمیل این بزرگراه مسیر را کوتاه و ایمن‌تر می‌سازد و لازم به عبور از دل شهر برای رسیدن به این محور نخواهد بود.

وی این کار را بزرگ توصیف کرد و گفت: ۸۰ درصد پروژه طی یک سال گذشته به انجام رسیده که حاصل تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است و همدلی میان شورا و شهرداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شیراز و سایر دستگاه‌ها را در شیراز شاهد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر تأمین روشنایی بزرگراه‌ها تاکید داشت و گفت: از وزارت کشور برای تامین سریع‌تر و مستمر این بزرگراه‌ها مساعدت می‌طلبیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97503

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.