• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

پاسخ مخابرات منطقه فارس به گزارش تخلیه عمارت دیوانخانه وکیل

  • کد خبر : 97486
  • 24 خرداد 1403 - 13:02
پاسخ مخابرات منطقه فارس به گزارش تخلیه عمارت دیوانخانه وکیل
مخابرات منطقه فارس یادآور شد که آمادگی دارد مصوبات سابق مجموعه استانداری فارس را در این باره ارسال کند.

به گزارش سحاب پرس ، به دنبال انتشار گزارشی با عنوان “مخابرات شیراز عمارت دیوانخانه وکیل را تخلیه نمی‌کند”، شرکت مخابرات استان فارس پاسخی برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

متن پاسخ شرکت مخابرات استان فارس به شرح زیر است:

بازگشت به خبر منتشره به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ با کد ۱۴۹۲۰۷۴ موضوع «مخابرات شیراز عمارت دیوانخانه وکیل را تخلیه نمی‌کند» و در اجرای مواد ۳۰ و ۲۳ قانون مطبوعات و حفظ حقوق قانونی شرکت مخابرات در پیگیری مطالب کذب منتشره مطالب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی و انتشار آن در همان صفحه خبرگزاری ارسال می‌نماید:

۱- در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار و کلیه اموال و املاک مربوطه به تبع انتقال، واگذار گردیده است.

۲- از جمله املاک موضوع واگذاری از سوی دولت محترم وقت به شرکت مخابرات، محل ساختمان مرکز تلفن شهید کامیاب، دومین مرکز پرظرفیت در شهر شیراز می‌باشد.

۳- در راستای تعامل با مسئولین محترم استان به منظور تعیین تکلیف ملک مورد اشاره جهت اتصال به بافت فرهنگی، جلسات متعددی با حضور مسئولین محترم وقت استان خصوصا استاندار محترم وقت استان فارس، برگزار و برابر دستور صریح ایشان هیئتی کارشناسی جهت ارزیابی ساختمان مرکز شهید کامیاب و تجهیزات مخابراتی منصوبه در ساختمان مربوطه تعیین و مقرر گردید هم زمان نیز نسبت به ارزیابی زمین روبروی مرکز شهید کامیاب اقدام و برابر ارزیابی هیئت محترم کارشناسان و برابر توافقات مقدماتی، در این خصوص تعیین تکلیف گردد که ظاهرا علیرغم ارزیابی صورت گرفته (که البته نتیجه ارزیابی تا زمان تنظیم این گزارش به مخابرات اعلام نگردیده) بنا به دلایلی که برای شرکت مخابرات نیز مشخص نمی‌باشد، در خصوص این موضوع تعیین تکلیف نمی‌گردد.

۴- این منطقه مخابراتی تاکنون مکاتبات متعددی با مجموعه مدیران محترم مرتبط با موضوع در استان فارس به منظور تعیین تکلیف موضوع انجام داده و حتی به منظور اثبات حسن نیت خود، قسمتی از ساختمان مرکز شهید کامیاب را نیز تخلیه نموده است ولیکن به دلیل حساسیت ساختمان مرکز شهید کامیاب، تا تعیین تکلیف تجهیزات منصوبه در ساختمان عملا امکان تخلیه وجود نخواهد داشت.

۵- در آخرین پیگیری‌های انجام شده با مدیر محترم میراث فرهنگی استان در جلسه حضوری در محل مخابرات منطقه فارس، ایشان قول مساعد جهت اجرایی شدن توافقات مقدماتی سابق را مطرح نمودند که تاکنون نیز نتیجه‌ای به این شرکت واصل نگردیده است.

در مجموع شرکت مخابرات در راستای حفظ میراث فرهنگی استان پهناور فارس همچنان آمادگی خود را جهت اجرای مصوبات سابق مجموعه محترم استانداری فارس اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97486

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.