• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
0
استاندار فارس؛

مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز عقب‌نشینی دشمنان در مذاکرات است

  • کد خبر : 97455
  • 23 خرداد 1403 - 23:40
مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز عقب‌نشینی دشمنان در مذاکرات است
استاندار فارس با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، این مشارکت را زمینه‌ساز هراس دشمنان و عقب‌نشینی آنان در مذاکرات دانست.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۳ خردادماه در نشست با مسئولان شهرداری‌های استان فارس شهادت رئیس جمهور را ضایعه‌ای بزرگ برای کشور برشمرد و از آمادگی به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

استاندار فارس با تقدیر از حضور پرشور مردم در بزنگاه‌های مهم انقلاب گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات زمینه‌ساز هراس دشمنان و عقب‌نشینی آن‌ها در مذاکرات است که نتایج و دستاوردهای مثبتی را برای کشور به دنبال دارد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در نوار غزه افزود: اعمال وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ بشریت بی همتاست.

ایمانیه با تاکید بر این موضوع که وحدت رمز پیروزی در مقابل دشمنان است، گفت: تشییع باشکوه شهیدجمهور در بلندای تاریخ به یادگار خواهند ماند و این بدرقه به یاد ماندنی نشان از وفاداری، ولایت‌مداری و پایبندی عموم جامعه به ارزش‌های انقلاب دارد.

استاندار فارس خواستار همکاری سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان در برگزاری انتخابات شد و افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در زمان انتخابات بهره برد.

وی با اشاره به اهمیت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین گفت: طی این سه سال دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه استان به‌کار گرفت و از تمامی دستگاه‌ها انتظار داریم طی دو هفته پیش رو این اقدامات را اطلاع‌رسانی کنند.

ایمانیه با هشدار نسبت بزرگ‌نمایی و فریبکاری در ارایه گزارش عملکرد گفت: با بیان واقعیت‌ها به مردم گام‌های عملی در حوزه جهاد تبیین بردارید.

استاندار فارس همچنین گفت: باید طرح و تحولی در نوع نگاه به سازمان همیاری شهرداری‌ها ایجاد شود تا بر مبنای آن از عملکرد سنتی کم بازده فاصله گرفته و شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.

وی خواستار الگوبرداری از شهرهای موفق کشور شد و افزود: ایران اسلامی دارای ۱۴۶۰ شهر است و استان فارس با ۱۲۶ شهر نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه هر یک از شهرهای کشور در زمینه‌ای قابلیت الگوسازی را دارند، بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها دارای قابلیت‌های ارزشمندی در راستای توانمندسازی شهرها و شهرداری‌ها است.

ایمانیه، تلاش مسئولان شهرداری‌ها را ارج نهاد و گفت: حرکت صعودی و جهش در پیشرفت‌ها، زمینه‌ساز دستیابی به اهداف بزرگ مدنظر کشور است.

وی خواستار راه‌اندازی سایت آموزشی سازمان همیاری شهرداری‌ها شد و افزود: پس از کرونا زیرساخت‌های آموزش مجازی در استان تقویت شده و استانداری فارس همکاری‌ها و پشتیبانی‌های لازم را در این حوزه انجام می‌دهد.

به گفته استاندار فارس، در پرتو این آموزش‌ها می‌توان در زمینه استعدادیابی، افزایش آگاهی، اشتراک‌گذاری تجارب و ارتقا بهره‌وری گام‌های مهمی برداشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97455

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.