• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

بررسی پروژه نجما در مخابرات منطقه فارس با حضور مشاوران مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 97442
  • 23 خرداد 1403 - 19:55
بررسی پروژه نجما در مخابرات منطقه فارس با حضور مشاوران مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
مجری طرح نجمای شرکت مخابرات ایران در جلسه بررسی پروژه نجمای منطقه فارس: حرف اول در هر استان دایری FTTH  است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس ، طی دو روز متوالی پروژه نجمای مخابرات منطقه فارس با حضور مهندس صادقی آرانی مشاور امور استان های مدیر عامل و مجری طرح نجما و مهندس عبدالله پور مشاور مدیر عامل، مهندس ایزدی، مدیر منطقه و معاونین و مدیران مخابرات فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مهندس صادقی آرانی ضمن تاکید بر اهمیت همکاری برای رسیدن به نتیجه بهتر اظهار داشت: برای رسیدن به نتیجه باید در راه رسیدن به هدف هم دل و هم فکر باشیم.

مجری طرح نجمای کشور در خصوص اهمیت توجه به رقبا بیان داشت: باید در عرصه دایری تدابیری جهت ارتقاء داشته باشیم و قبل از ورود رقبا کیفیت را بالا ببریم چرا که به دلیل بالا بودن هزینه های دایری FTTH،  مشترکی که به سمت رقیب رفته باشد احتمال بازگشت اندکی دارد.

وی افزود: حرف اول در هر استان دایری FTTH  است و دستورالعمل هایی که برای استان ارسال می گردد حداقل دایری مد نظر قرا گرفته شده و انتظار می رود با همت و تلاش مدیران و کارشناسان عملکردهای بهتر و بیشتر از مصوبات را در استان شاهد باشیم.

مشاور امور استان های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: حیات امروز ما به دایری FTTH وابسته است و با سویچ کردن از شبکه مسی به فیبر نوری و FTTH تا ۷۰ درصد  از هزینه نگهداری کاسته می شود.

وی افزود:  مخابرات یک بنگاه اقتصادی است و لازمه بقای آن داشتن تفکر اقتصادی است.

در ادامه مهندس عبدالله پور، مشاور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز با تاکید اهمیت چشم انداز حوزه اتباطات تا سال ۲۰۳۰ اظهار داشت: برای توسعه فیبر باید چشم انداز گسترده تری نسبت به سوییچ در نظر بگیریم و کاستی های آن را جبران نماییم.

وی افزود : در این مسیر باید گلوگاه ها و معظلات را شناسایی کنیم و با جانشین پروری و تفکر مدیریتی راه مسیر توسه  را شناسایی کنیم.

در ادامه این جلسه با بررسی طرح ها و پروژه های در دست اقدام فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است که جلسه بررسی طرح نجما در روز اول با حضور معاونین و مدیران و روز دوم با حضور روسای ادارت مخابرات شهرستان ها و روسای مراکز تلفنی شهرستان شیراز برگزار و جزئیات طرح مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97442

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.