• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

‌دختران فارس هم به «دختران ماه» آستان قدس رضوی پیوستند

  • کد خبر : 97388
  • 23 خرداد 1403 - 18:04
‌دختران فارس هم به «دختران ماه» آستان قدس رضوی پیوستند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اجرای طرح «دختران ماه» با همکاری آستان قدس رضوی برای دانش‌آموزان دختر تحت پوشش این اداره‌کل خبر داد.

مرتضلی موصلی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با بیان اینکه طرح «دختران ماه» با همکاری آستان قدس رضوی در سطح استان فارس برگزار می‌شود، گفت: یکی از مطالباتی که رهبر معظم انقلاب از نهاد امداد امام خمینی(ره) دارند، تلاش در جهت توانمند کردن جامعه که در واقع هدف اصلی این نهاد است و همچنین توانمندی اقتصادی با محوریت اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد، توانمندی اقتصاد، توانمندی فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای توانمندسازی فکری و فرهنگی، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در مجموعه امداد امام صورت می‌گیرد. در سطح کشور و استان فارس توسعه فعالیت‌های قرآنی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اساتید قرآنی استان و الگوهای گرانقدر صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با تصریح اینکه برنامه دختران ماه، برنامه بسیار ارزشمندی است، افزود: این برنامه برای ۱۶۰۰ دانش‌آموز دختر زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره)، در سراسر استان فارس تدارک دیده شده است. این دانش‌آموزان تحت آموزش و مشاوره‌های دینی و مذهبی قرار می‌گیرند.

موصلی ادامه داد: نمایندگان آستان قدس رضوی به خانه هر کدام از این ۱۶۰۰ دانش‌آموز مراجعه می‌کنند و هدایایی از طرف حرم علی بن موسی الرضا(ع) تقدیم آن‌ها می‌کنند. ارتباط مستمر در یک دوره مشخص بین فرزندان و حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا(ع) برقرار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا زمینه تشرف به حرم امام رئوف برای دانش‌آموزانی که از مشاوره‌ها و آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند، را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم این مجموعه برنامه‌ها به ارتقای شاخص‌های دینی، فرهنگی و مذهبی قشر آینده‌ساز کمک کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97388

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.