• امروز : سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 25 June - 2024
0

کشف کالاهای قاچاق و تریاک در فارس

  • کد خبر : 97363
  • 22 خرداد 1403 - 20:43
کشف کالاهای قاچاق و تریاک در فارس
در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌های جمعی قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۲۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و همچنین ۱۹ کیلو تریاک مشاهده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۲۲ خردادماه گفت: ماموران پلیس کازرون در بازرسی از یک انبار موفق شدند انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی کالای قاچاق در یک انبار در یکی از محلات شهرستان کازرون، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت خبر،  ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۲۰ دستگاه گوشی شارژی پاناسونیک بیسیم دستی، ۲۲ دستگاه کلید دو طرفه تابلو برق، ۳۸ دستگاه کیبورد، ۲۰ عدد هدفن۵۰۰VH  و ۳ هزار و ۱۹۰ پایه دندان ایمپلنت خارجی قاچاق کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

ملک‌زاده با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، خاطر نشان کرد: پلیس آمادگی دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق را برای برخورد قانونی با قاچاقچیان را دارد.

کشف بیش از ۱۹ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودورهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

عظیم‌الله کرمی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و  پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و ۳ نفر سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97363

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.