• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس؛

شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بدون درج مهر در شناسنامه

  • کد خبر : 97061
  • 21 خرداد 1403 - 19:05
شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بدون درج مهر در شناسنامه
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  نیازی به مهر زدن در شناسنامه برای رأی‌دهندگان نیست.

بهروز پرنیان امروز، ۲۱ خردادماه در نشست اندیشه‌ورزی صدا و سیمای فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهیدات لازم برای احراز هویت رأی‌دهندگان به صورت الکترونیکی دیده شده است.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، نیازی به مهرزدن در شناسنامه نیست و همه امکانات و منابع استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در فارس به کار گرفته خواهد شد.

لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه در شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است، گفت: یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر از مردم شیراز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس هم گفت: دادستانی استان فارس با نظارت‌های مستمر، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انجام خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس هم در این نشست با تأکید بر اینکه باید در مسیری حرکت کنیم که اخلاق‌مداری در انتخابات کاملا رعایت شود، افزود: شعب ویژه دادگستری کل استان فارس با نظارت کامل تمام فرایندهای انتخابات ریاست جمهوری را رصد و پایش می‌کند.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس هم از آمادگی رسانه ملی در استان فارس برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات برنامه‌سازی خود را به کار گرفته‌ایم تا با تولید و پخش برنامه‌های متعدد و متنوع همراه خوبی برای مردم در انتخابات ۸ تیرماه باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97061

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.