• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1

منطقه جدید شهرداری در قسمت گویم و دوکوهک شیراز راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 97050
  • 21 خرداد 1403 - 17:48
منطقه جدید شهرداری در قسمت گویم و دوکوهک شیراز راه‌اندازی شود
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۱۰ شهردار خواستار راه‌اندازی منطقه جدیدی در قسمت گویم و دوکوهک برای پاسخگویی به حجم بالای نیازها در این مناطق شد.

نشست بررسی مسائل منطقه گویم شیراز امروز، ۲۱ خرداد ماه با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان مدیریت شهری این کلان‌شهر برگزار شد.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۱۰ شیراز در این نشست گفت: باید به‌صورت زیربنایی مشکلات حل شود و منطقه جدیدی در قسمت گویم و دوکوهک راه‌اندازی شود تا بتواند پاسخگوی این حجم زیاد درخواست‌ها باشند و حتماً به‌صورت ویژه به منطقه کمک شده و کارها تقسیم شود.

ابراهیم کمالی بیان کرد: فهرست مسائل خرد و کلان آماده‌شده که باید با حضور امام جمعه گویم تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود و با حضور مقام ارشد قضایی و رئیس جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها باید در کنار شهرداری در جهت تخریب‌های غیرمجاز قرار گیرند و اگر آن‌ها هم حضور داشته باشند بسیاری از مسائل در خصوص شهرداری رفع‌ و رجوع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست اظهار کرد: مسائل این شهرک احصا و شناسایی‌شده و بر اساس اولویت‌ها و مصوبات شورای اسلامی شهر دنبال می‌شود تا در زمان مشخص‌شده به نتیجه مطلوبی برسیم.

سیدابراهیم حسینی، این شهرک را یک مکان خاص و راهبردی در شمال غربی کلان‌شهر شیراز دانست.

شهردار شیراز نیز در این جلسه که ویژگی‌های خاص شهرک گویم را برمی‌شمرد، به اقداماتی که مدیریت شهری برای پیشرفت این منطقه در حال انجام است، اشاره و بیان کرد: اقداماتی نظیر عملیات اجرایی احداث زیرگذر گویم در این منطقه با توجه به قرارگیری این منطقه در شریان اصلی ورودی چند استان و همچنین نزدیکی به بوستان دراک و تعریف پنج پروژه گردشگری در آن، پیشرفت بسزایی را ایجاد می‌کند.

محمدحسن اسدی با اشاره به طرح‌های محله و مسجدمحوری و همچنین محرومیت‌زدایی به‌عنوان دو اقدام فاخر شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به انجام اقداماتی دیگر نظیر، آسفالت، کاشت درخت، فضای سبز، لوله‌گذاری نیز در این منطقه اشاره وبر هم‌افزایی دیگر دستگاه‌ها برای ایجاد سرانه‌های ورزشی، درمانی و آموزشی تأکید کرد.

محمدتقی تذروی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با بیان اینکه هدف اصلی ما رضایتمندی شهروندان است، از امام‌جمعه گویم و یاوران و معتمدین شهرک گویم که دغدغه رفع مشکلات این محله فعالیت می‌کنند، تشکر کرد.

امام‌جمعه گویم نیز اظهار کرد: سرلوحه تمامی اقدامات شهرداری فرهنگ است و تمامی اقدامات اقتصادی، عمرانی همه ذیل فرهنگ باید باشد و این مهم در کلیه کارها در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خادم با بیان اینکه مردم باید پرداخت عوارض را از وظایف شرعی و قانونی خود بدانند و برای آن فرهنگ‌سازی شود، بر تقویت زیرساخت‌ها و پیشرفت شهرک گویم باهمت مدیریت شهری تأکید کرد.

شهرام سبزیان‌فرد، شهردار منطقه ۱۰ شیراز نیز بر اقدامات متعدد شهرداری این منطقه در راستای رفع محرومیت تأکید و بیان کرد: ساخت ایستگاه آتش‌نشانی، لوله‌گذاری، آسفالت شهرک شورا و زیمنس، آسفالت روی زیرگذر گویم، تعریض معابر، ایجاد کندرو و تندرو پیاده‌روسازی، آسفالت معابر خاکی در شهرک گویم انجام‌شده و یا در حال انجام است و در بعضی قسمت‌ها از بودجه محرومیت‌زدایی نیز استفاده شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97050

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.