• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس؛

«لبخند مادری» برای خانواده‌های نیازمندان دارای فرزند سوم و بیشتر در فارس

  • کد خبر : 97003
  • 21 خرداد 1403 - 12:35
«لبخند مادری» برای خانواده‌های نیازمندان دارای فرزند سوم و بیشتر در فارس
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس از توزیع ۳۰۰ پک لبخند مادری به خانواده‌های نیازمند دارای فرزند سوم و بیشتر خبر داد.

حسین پورنورعلی امروز، ۲۱ خردادماه در حاشیه توزیع این بسته‌ها در شیراز از اجرای پویش «لبخند مادری» در راستای ماموریت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در موضوع جوانی جمعیت خبر داد و افزود: در همین راستا ۳۰۰ پک لبخند مادری شامل اقلام مختلف به ارزش ۳ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند دارای فرزند سوم و بیشتر توزیع شد.

وی، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بالاتر را از دیگر بخش‌های پویش مذکور عنوان و به مایحتاج ضروری خانواده‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند، اشاره کرد و افزود: هزینه‌های مربوط به پوشک بچه، با توجه به روند قیمت‌ها یکی از دغدغه‌های خانواده‌هاست که ۵۰۰ بسته پوشک بچه ( ۲۳ هزار عدد) به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین خانوارهای چند فرزندی توزیع شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در ادامه از حمایت ۳۷ خانوار دارای فرزند سه قلو در استان توسط این ستاد خبر داد و افزود: این خدمات و حمایت‌ها تا پایان امسال نیز ادامه دارد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس نیز در ادامه با بیان اینکه برای مقابله با تداوم روند سالمندی جمعیت، توجه به موضوع فرزندآوری بسیار حائز اهمیت است، گفت: اقدامات فرهنگی و ترویج فرزندآوری باید در جامعه به‌عنوان یک اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عباس‌پور تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ فرزندآوری و تغییر نگرش‌ها به‌عنوان راهکارهای اصلی می‌تواند به مقابله با پیری جمعیت کمک کند، افزود: این موضوع نیازمند همکاری همه‌ اقشار جامعه، مسئولان و نهادهای مرتبط است.

وی در ادامه با بیان اینکه باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جوانی جمعیت از طریق ستاد خیران و بنیاد برکت برای این امر مهم، پویش لبخند مادری در حال برگزاری است، گفت: با همکاری خیران، دولت و دانشگاه علوم پزشکی درمان زوج‌های نابارور را متقبل خواهیم شد و از لحاظ معیشتی و نیاز حمایت بعد از فرزند را دنبال خواهیم کرد تا موضوع جوانی جمعیت محقق شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=97003

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.