• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0

اجلاس معاونان غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۵ کشور در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 96932
  • 20 خرداد 1403 - 22:54
اجلاس معاونان غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۵ کشور در شیراز برگزار شد
نخستین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی قطب ۵ کشور در سال جاری امروز، ۲۰ خردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن تبریک روز جهانی ایمنی غذا، بر برگزاری مستمر و منظم نشست‌هایی در حوزه غذا و دارو در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی قطب ۵ کشور تأکید کرد.

محمدجواد راعی افزود: شرایط امروز با توجه به حساسیتی که در خصوص تامین دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد شده، استفاده از ظرفیت این‌گونه نشست‌ها در راستای بررسی چالش‌های موجود بسیار اهمیت دارد.

معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۵ کشور نیز در این نشست، در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر با ارائه پیشنهاداتی برای رفع چالش‌ها و موانع موجود پرداخته و مقرر شد تا نتیجه این نشست به سازمان غذا و دارو نیز انعکاس یابد.

بررسی مشکلات سامانه‌های کالاهای سلامت‌محور و داروخانه‌ها و بررسی وضعیت بدهی‌هایی دارویی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این نشست هم‌اندیشی با حضور مدیرکل برنامه‌ریزی و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو کشور و معاونان غذا و دارو دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی شیراز، هرمزگان، بوشهر، یاسوج، جهرم، فسا، لار و گراش، همچنین مدیران واحدهای مختلف مرتبط در این حوزه، در مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96932

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.