• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0

‌راه‌اندازی مرکز تعالی خانواده‌ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 96912
  • 20 خرداد 1403 - 19:31
‌راه‌اندازی مرکز تعالی خانواده‌ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از راه‌اندازی مرکز تعالی خانواده «پرما» در راستای اعتلای خانوادۀ دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی امروز، ۲۰ خردادماه ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: با توجه به تأکیدات دائمی رهبر معظم انقلاب بر توجه به سیاست‌های کلی خانواده، مرکزی منسجم، مستمر و مستقل که فعالیتش در حوزۀ ازدواج و خانواده است، برای دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد.

وی، تقویت و توانمندسازی دانشگاهیان در برابر آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی، تحکیم خانواده و ایجاد شور و نشاط زندگی در جامعۀ دانشگاهی را از اهداف مرکز تعالی خانواده «پرما» معرفی کرد.

مقامی با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان واحد بنیادی و سنگ بنای جامعۀ اسلامی و کانون رشد و تعالی انسان، ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، فرهنگ‌سازی ازدواج‌های آسان، به هنگام و پایدار، توانمندسازی خانواده‌ها برای تربیت و پرورش نسل صالح را از دیگر اهداف مرکز خانوادۀ پرما عنوان کرد.

مسئول مرکز تعالی خانوادۀ پرما نیز با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌هایی که در این مرکز صورت می‌گیرد، بر اساس اجرای منویات رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده است، گفت: در طرح «همسفر تا بهشت» که دورۀ بیست و ششم ازدواج دانشجویی را شامل می‌شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچون سال‌های گذشته پیشتاز و در قالب کاروانی، زوجین دانشجوی این دانشگاه را راهی سفر پر از عشق و معنویت مشهد مقدس کرد.

مرضیه ده‌بزرگی افزود: اجرای برنامه‌های خانواده محور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزۀ ازدواج، خانواده و تربیت فرزند با حضور یک‌ هزار و ۸۵۰ نفر، مشاورۀ فردی رایگان و تهیۀ محتواهای آموزشی در حوزه‌های مختلف خانواده، ازدواج، انتخاب همسر، تربیت فرزند و مهارت‌های زندگی برای دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز با همکاری واحد ضمن خدمت دانشگاه، دفتر هم‌اندیشی اساتید و فرهنگسرای نهاد رهبری نیز از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال گذشته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی همچنین اجرای «ایستگاه آینه»، شامل چالش، بازی و مسابقه با حضور یک استاد مشاور، راه‌اندازی کانال «پرما» و مرکز «از مشاور بپرس»، حضور اساتید مشاور در تمامی دانشکده‌ها و برگزاری تور تفریحی آموزشی با موضوع خانواده، ویژه کارمندان و خانواده آن‌ها را از اهم برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96912

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.