• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
0
مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا؛

شخصی را انتخاب کنیم که پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برساند

  • کد خبر : 96865
  • 20 خرداد 1403 - 12:56
شخصی را انتخاب کنیم که پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برساند
مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا با تأکید بر پیگیری پروژه‌های ناتمام دولت سیزدهم که به دلیل شهادت رئیس جمهور برجای مانده است، گفت: جامعه ایران نیاز به دولتی دارد که بتواند شعارهای وعده داده شده را پیگیری کند و آن‌ها را ادامه دهد و طعم شیرین محقق شدن شعارها را به مردم بچشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با اشاره به در پیش‌رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات این دوره از آن جهت بسیار مهم است که کارها در دولت قبل به دلیل شهادت رئیس جمهوری ناتمام باقی ماند و بسیاری از شعارها و پروژه‌هایی که دولت وعده داده بود و یا در حال اجرا هستند، نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

وی ادامه داد: اگر فکر و نگرش دیگری قدرت را به دست بگیرد، طبیعتاً ناهماهنگی‌هایی به وجود خواهد آمد. جامعه ایران نیاز به دولتی دارد که بتواند شعارهای وعده داده شده را پیگیری کند و آن‌ها را ادامه دهد.

عبدی بیان کرد: تمام علاقه‌مندان به کشور و نظام امیدوار هستند دولتی روی کار بیاید که مانند دولت شهید جمهور، گوش به فرمان فرامین رهبری باشد، در خط فکری ایشان حرکت کند و بتواند با اتمام وعده‌های دولت قبل، طعم شیرین محقق شدن شعارها را به مردم بچشاند.

وی با اشاره به دشمنی‌هایی که علیه کشور و مردم ایران وجود دارد، گفت: دشمنان مشغول فعالیت هستند تا ثابت کنند مردم ایران از حاکمیت فاصله گرفته‌اند و مشارکت ضعیفی دارند. نیت شوم دشمنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا با تأکید بر حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران از انتخابات، گفت: نیروهای ارتش و نیروهای نظامی با تمام نفرات در انتخابات شرکت خواهند کرد، کما اینکه در انتخابات گذشته، نظامیان در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند که آمار خیره کننده و قابل توجهی در این عرصه وجود دارد. این افتخاری برای نیروهای نظامی، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و خصوصاً نیروهای زمینی است.

عبدی از برگزاری جلسات و وبینارهای توجیهی در زمینه انتخابات در مجموعه نزاجا خبر داد و افزود: هم اکنون مشغول  برنامه‌ریزی‌ و برگزاری جلسات و وبینارهایی هستیم که خانواده‌ها را توجیه می‌کنیم تا با بصیرت و هوشیاری به مسئله انتخابات و انتخاب کاندید اصلح بپردازند و مشتاقانه به پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی تأکید کرد: خط‌دهی‌هایی که در جلسات صورت می‌گیرد در چارچوب استاندارد خواهد بود و صرفاً یک شخص خاص معرفی نمی‌شود. ما اصولی را در نظر داریم و آن را تبیین می‌کنیم، مخاطب ما با درایت و بصیرتی که دارد می‌تواند فرد اصلح را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96865

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.