• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
دبیر هیئت فوتبال فارس؛

‌ انتخابات هیئت فوتبال فارس در انتظار تایید اداره ورزش‌/ بیش از دو ماه گذشت!

  • کد خبر : 96861
  • 20 خرداد 1403 - 11:35
‌ انتخابات هیئت فوتبال فارس در انتظار تایید اداره ورزش‌/ بیش از دو ماه گذشت!
دبیر هیئت فوتبال فارس و مجری برگزاری انتخابات هیئت می‌گوید در ایام نوروز اسامی کاندیداها به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده است اما با گذشت بیش از دو ماه، هنوز پاسخ استعلام‌ اسامی از سوی آن اداره اعلام نشده است.

علی اکبر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس اظهار کرد: اولین نامه‌ای که به حراست اداره‌کل ورزش و جوانان ارسال کردم، مورخه ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بود. با توجه به اینکه دومین جلسه کمیته سه نفره در مورخه ۸ فروردین در تهران برگزار شد، سه روز بعد از آن اولین نامه حاوی اسامی کاندیداهایی که صلاحیتشان تایید شده بود را به اداره ورزش و جوانان فرستادیم.

وی افزود: پس از آن به دلیل اینکه وضعیت مدارک یک نفر از این کاندیداها مشخص نبود، سه روز بعد با تکمیل مدارک در مورخه ۱۴ فروردین‌ماه، نامه اصلاحیه را به این اداره فرستادیم که در آن نام ۱۴ کاندیدای تایید شده توسط کمیته ۳ نفره گنجانده شده بود. از این اقدام بیش از ۲ ماه می‌گذرد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

دبیر هیئت فوتبال فارس در پاسخ به این سئوال که در صورت دریافت پاسخ، آیا آمادگی برگزاری انتخابات وجود دارد یا خیر، گفت: قطعا آمادگی برگزاری مجمع را داریم. حتی برای مکان برگزاری نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است و جواب استعلام‌ها که به دستمان برسد، بلافاصله نسبت به برگزاری مجمع اقدام می‌کنیم.

به گزارش سحاب پرس، انتخابات قبلی هیئت فوتبال استان فارس در اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد. مجمعی جنجالی که از پیش از برگزاری نیز با حواشی بسیاری همراه بود و در نهایت به ریاست حسین قنبری انجامید. اما شکایت یک کاندیدا نسبت به برخی موارد در برگزاری مجمع، باعث شد تا پس از کمتر از ۶ ماه،  دادستانی عمومی و انقلاب استان فارس به صورت مستقیم به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود پیدا کرده و با انجام تحقیقات گسترده و بررسی مدارک و مستندات موجود، در دو مرحله دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر، رای به ابطال این انتخابات و لزوم برگزاری مجدد آن بدهد.

حالا نزدیک به ۹ ماه است که هیئت فوتبال استان فارس به صورت سرپرستی اداره می‌شود و تعلل عجیبی در برگزاری مجدد انتخابات به وجود آمده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96861

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.