• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
هیات ورزش های همگانی استان فارس

ورزش برای مردم محور ورزش همگانی

  • کد خبر : 96568
  • 16 خرداد 1403 - 20:22
ورزش برای مردم محور ورزش همگانی
سرپرست هیات ورزش های همگانی فارس گفت : برنامه های هیات ، مردم محور و بر اساس آمار و داده کاوی صحیح و معرفی ظرفیت های کمتر شناخته شده هیات ورزش های همگانی به مردم از اولویت های هیئت استان قرار خواهد گرفت .

به گزارش سحاب پرس به نقل از  روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی فارس، در اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی روسای همگانی شهرستان های فارس و کمیته های متناظر، محمدعلی چوبینی سرپرست هیئت استان گفت:  برنامه های مردم پایه بر اساس آمار و داده کاوی صحیح و معرفی ظرفیت های کمتر شناخته شده هیئت ورزش های همگانی به مردم از اولویت های هیئت استان قرار گیرد، وی به ناشناخته بودن برخی رشته ها و کمیته های هیئت برای عموم مردم و ساماندهی مخاطبان و سازماندهی مربیان و ارتقا دانش آنها اشاره کرد.
همچنین سعید سجادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس خواستار توسعه و پیشرفت ورزش همگانی در تمام نقاط استان و توجه به مناطق و شهرهای کم برخوردار و حتی روستاها شد و از ضرورت توسعه فعالیت های کمیته ها و معرفی آن به عموم شد.
سیدکمال پاکفطرت رییس اداره ورزش و جوانان شیراز ابراز امیدواری کرد با تجربه سرپرست جدید هیئت و ظرفیت های مدیریتی موجود و همدلی و همراهی میان هیئت و مدیران ورزش و‌جوانان استان شاهد شکوفایی روزافزون هیئت باشیم.
سپس جوانمردی رییس گروه ورزش های همگانی استان و دولت آبادی سرپرست نایب رییس هیئت استان به تشریح دو کلان طرح‌ ملی هیئت با عنوان ورزش برای مردم و مسابقات فوتبال خیابانی و ابعاد و دستورالعمل اجرایی آن پرداخت.
در ادامه مسئولین کمیته ها و روسای شهرستان ها به طرح مسائل و موانع پیش روی هیئت پرداخته و به بحث و تبادل نظر با حضور هیئت رییسه هیئت ورزش های همگانی استان پرداختند.
در این نشست لیلا دولت آبادی بعنوان سرپرست نایب رییس هیئت استان و محمدرضا روشن روز بعنوان دبیر هیئت استان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96568

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.