• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

۵ هزار پیش یادواره شهدا در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 96559
  • 16 خرداد 1403 - 18:53
۵ هزار پیش یادواره شهدا در فارس برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از پیش‌بینی ۵ هزار پیش‌یادواره در راستای برگزاری دومین اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان در نقاط مختلف فارس خبر داد.

سردار ابراهیم بیانی امروز، ۱۶ خردادماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: ظرفیت‌های خوبی در سطح کشور در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد که نمونه است و جا دارد به این ظرفیت‌ها که تاکنون پرداخته نشده در حوزه برنامه‌سازی توجه شود.

وی با اشاره به اجلاسیه بزرگ ۱۵ شهید استان فارس در ۴ آبان‌ماه امسال گفت: ۵ هزار پیش یادواره شهدا قبل از این اجلاسیه پیش‌بینی شده که تاکنون حدود ۲ هزار یادواره برگزار شده است و مابقی به تدریج برگزار خواهد شد و امیدواریم برگزاری یادواره‌های آتی پررنگ‌تر از گذشته از صدا و سیمای فارس پوشش داده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: ۳۷ یادواره بزرگ شهدا در شهرستان‌ها نیز پیش‌بینی شده است که ۱۲ یادواره برگزار شده و مابقی در دستور کار است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری افزود: امسال به مناسبت برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس حوزه‌های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تلاش مضاعفی دارند تا با تهیه و پخش گزارش‌های مختلف خبری، مستند، نمایش رادیویی نسل جوان را بهتر و بیشتر با رشادت‌های این شهدا آشنا کنند.

احمد پهلوانیان از آمادگی صدا و سیمای فارس برای تهیه گزارش، مستند و دیگر قالب‌های برنامه‌سازی با سوژه‌های ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد و افزود: پخش مستندهای روستای شهیدآباد و مدرسه شهید بهشتی و برنامه‌های دیگر صدا و سیمای فارس در حوزه ایثار و شهادت از جمله اقدامات رسانه ملی در فارس است که از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش شده یا در نوبت پخش است.

در این جلسه مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خواستار ساخت فیلم سینمایی فاخر در خصوص شهید مرتضی جاویدی،  ساخت مستند شهید عبدالحسینی براساس کتاب اشک حوا، ادامه تولید و پخش گزارش‌های معرفی خانواده‌های دو، سه و چهار شهیدی در استان فارس، معرفی کتاب‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت، معرفی جانبازان موفق در عرصه‌های اجتماعی و مدال‌آور در عرصه‌های ورزشی، معرفی ایثارگران کارآفرین نمونه و نخبه‌های شاهد و ایثارگر شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96559

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.