• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0

‌تعطیلی موقت جریمه مراکز اقامتی میان مدت خاطی در مرودشت و رستم

  • کد خبر : 96554
  • 16 خرداد 1403 - 16:44
‌تعطیلی موقت جریمه مراکز اقامتی میان مدت خاطی در مرودشت و رستم
سخنگوی اداره‌کل بهزیستی فارس از تعطیلی موقت ۲ مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد در شهرستان‌های مرودشت و رستم خبر داد.

عبدالرحمن سلیم حقیقی امروز، ۱۶ خردادماه با اعلام این مطلب گفت: نظارت و بازرسی به عنوان دو ابزار در نظام مدیریتی، نقش کنترلی، بازدارندگی و اصلاحی دارد و عملیاتی است که اجرای صحیح فعالیت‌ها و تطابق آن با قوانین و مقررات را تضمین و برای نیل به اهداف و مقاصد و برنامه‌های موردنظر در هر سازمان الزامی است.

وی افزود: در ادامه بازدیدهای سرزده در راستای جهاد نظارت بهزیستی فارس و با رای کمیسیون نظارت بهزیستی فارس، ۲ مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد در شهرستان‌های مرودشت و رستم به‌صورت موقت تعطیل شد.

سخنگوی بهزیستی فارس تصریح کرد: نظارت‌ها از سطح کارشناسان و روسای شهرستان تا کارشناسان بازرسی اداره‌کل، کارشناسان معاونت‌های تخصصی، حراست، معاونین و مدیرکل انجام می‌شود و تیم ویژه ناظرین بر نظارت نیز تحت نظر مدیرکل بر کلیه بازدیدها نظارت می‌کنند.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در پی بازدیدهای سرزده و مکرر در سطوح مختلف و ارسال گزارش به ستاد بهزیستی فارس، ۱۰ کمیسیون فوق‌العاده نظارت به ریاست مدیرکل بهزیستی فارس تشکیل شده، ۲۴ مرکز اخطار اول و ۴ مرکز اخطار دوم گرفته‌اند، ۵ مرکز تعطیل موقت و  ۲ مرکز نیز تعطیل دائم شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس، سلیم حقیقی در ادامه در خصوصی دو مورد تعطیلی موقت مراکز ترک اعتیاد در شهرستان‌های  رستم و مرودشت توضیح داد: مرکز اقامتی میان مدت شوق پرواز در شهرستان رستم پس از بازدیدهای مکرر و وجود نواقص متعدد و عدم توجه به تذکرها برای رفع نقص در مدت مقرر برابر دستورالعمل به مدت ۳ ماه موقتا تعطیل شده است و مرکز اقامتی میان مدت یاشا پارسه شهرستان مرودشت نیز به دلیل تخلفات متعدد و عدم رفع نواقص به مدت ۶ ماه از سمت کمیسیون نظارت بهزیستی فارس تعطیل موقت شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96554

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.