• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
0

آغاز فرآیند نظارت بر به‌کارگیری نیروهای کیفیت‌بخشی در مدارس غیردولتی فارس

  • کد خبر : 96496
  • 13 خرداد 1403 - 20:59
آغاز فرآیند نظارت بر به‌کارگیری نیروهای کیفیت‌بخشی در مدارس غیردولتی فارس
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، از آغاز فرآیند نظارت بر به‌کارگیری نیروهای کیفیت‌بخشی شامل معاونین پرورشی، مربی امور تربیتی و مشاور در مدارس غیر دولتی استان فارس خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، ۱۳ خردادماه در نشست آموزش و پرورش فارس با تأکید بر جذب و به کارگیری نیروی انسانی توانمند و علاقه‌مند مرتبط با حوزه پرورشی و فرهنگی در مدارس غیر دولتی گفت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی از ماموریت‌های اصلی حوزه پرورشی است و تمام فعالیت‌ها باید به این سمت، سوق یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس مدرسه و کادر پرورشی را از عوامل مهم رشد اجتماعی دانش‌آموزان دانست و افزود: وظیفه مدرسه و کادر پرورشی تنها انتقال دانش به دانش‌آموزان و تربیت آنان نیست؛ بلکه وظیفه مهم آن‌ها فرایندی است که والدین در خانواده برای تربیت دانش‌آموزان آغاز کرده‌ و ادامه داده تا به سرانجام برسد.

رئیس شورای نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس از تشکیل کارگروه استانی ساماندهی و به‌کارگیری معاون پرورشی، مشاور و مربی تربیتی مدارس غیر دولتی خبر داد.

وی گفت: فرآیند جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی در مدارس غیردولتی با شناسایی افراد علاقه‌مند، توانمند در این زمینه که دارای ویژگی‌های مقرر در شیوه‌نامه توسط موسسان مدارس غیر دولتی به اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود  آغاز می‌شود و پس از آن مصاحبه تخصصی از متقاضیان  توسط کارگروه ارزیابی منطقه صورت می‌گیرد.

قاسمی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان ضمن طی مراحل گزینشی خود در کارگاه‌های توانمندسازی برنامه‌ریزی شده توسط معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره مشارکت‌های مردمی شرکت و پس از کسب نمره مطلوب در آزمون پایانی در مدارس غیر دولتی  فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: ضروری است موسسان  تا ۲۰خردادماه افراد علاقه‌مند و واجد شرایط را به اداره محل خدمت خود معرفی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96496

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.