• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
0
مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس؛

بازماندگان از تحصیل کمتر به دلایل مسائل مالی از تعلیم و تربیت دور می‌شوند

  • کد خبر : 96414
  • 12 خرداد 1403 - 16:46
بازماندگان از تحصیل کمتر به دلایل مسائل مالی از تعلیم و تربیت دور می‌شوند
مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس با ذکر این نکته که  امروز مسائل تعلیم و تربیت دچار تغییرات شده است، تأکید کرد: امروز بازماندگان از تحصیل کمتر به دلایل مسائل مالی از تعلیم و تربیت دور می‌شوند.

محمدحسین روزی طلب امروز، ۱۲ خردادماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس از بازماندگان از تحصیل حمایت می‌کند، گفت: با توجه به تحولات جامعه، مسائل تعلیم و تربیت هم دچار تغییرات شده است و امروزه بازماندگان از تحصیل کمتر به دلیل مسائل مالی از تعلیم و تربیت دور می‌شوند، بلکه مسائل دیگری در این امر تاثیر دارند.

وی با بیان اینکه در بحث بازماندگان از تحصیل در استان فارس صدا و سیما می‌تواند کمک‌های خوبی به این مجمع داشته باشد، افزود: این همکاری‌ها و کمک‌ها می‌تواند موجب آسیب‌شناسی و رفع موانع تحصیلی دانش‌آموزان شود و آن‌ها را به مسیر تعلیم و تربیت بازگرداند.

مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس در بخش پایانی سخنان خود بر توجه به آموزش نسل جوان برای استمرار رشد جامعه تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این نشست گفت: تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بالاترین خیر و نیکی‌ها نجات انسان‌هاست که مجمع خیرین تعلیم و تربیت این کار را بر عهده دارد

احمد پهلوانیان افزود: باید جامعه را نسبت به بازماندگی از تحصیل آگاه و ریشه‌های آن را پیدا کرد و به سمت رفع موانع و مشکلات در این زمینه رفت.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای فارس آمادگی دارد با کارهای پژوهشی و برنامه‌سازی مبتنی بر پژوهش در این حوزه، مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس را در رسیدن به اهداف و انجام ماموریت‌های خود یاری دهد.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96414

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.