• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز؛

‌تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران در زمینه ایجاد اشتغال در شیراز

  • کد خبر : 96253
  • 08 خرداد 1403 - 15:00
‌تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران در زمینه ایجاد اشتغال در شیراز
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز از تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران و دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان شیراز خبر داد.

جلسه شورای اشتغال شهرستان شیراز به ریاست معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان امروز، ۸ خردادماه در سالن جلسات فرمانداری شیراز برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال بر اهمیت نقش مهارت‌آموزی به جوانان توسط دستگاه‌های آموزشی همچون آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها برای برقراری عدالت دسترسی به آموزش های کاربردی در تمام مناطق به نسل جوان و همچنین تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی و خدمات توسط دانشگاه‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی بین دستگاهی گام بلندتری در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان شیراز برداشته شود.

محمد تولایی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان مهم‌ترین دغدغه کشور و همچنین در شهرستان شیراز است، از تشکیل کمیته نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، وی تصریح کرد: عملکرد مدیران در این خصوص به صورت مداوم بررسی و پایش خواهد شد و با مدیرانی که در این خصوص کم کاری و یا ترک فعل داشته باشند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96253

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.