• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

1

کازان روسیه با مردم ایران در سوگ است

  • کد خبر : 95902
  • 01 خرداد 1403 - 19:11
کازان روسیه با مردم ایران در سوگ است
شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار  شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران گفت: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

ایلسور متشین، شهردار شهر کازان روسیه امروز، اول خردادماه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران گفت: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

شهردار کازان در پیام خود به شهردار شیراز اظهار کرد: به نمایندگی از شورای شهر، کمیته اجرایی و شهروندان کازان، مراتب تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی خود را بابت فقدان سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، تقدیم دوستان، بستگان و مردم عزیز ایران می‌کنم.

ایلسور متشین با تاکید بر نقش ارزنده رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران افزود: ایشان به‌عنوان یک سیاستمدار و رهبر برجسته، سزاوارانه مورد احترام هموطنان خود بود و اعتبار ویژه‌ای در سطح بین‌المللی داشت.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» سهم بسزایی در توسعه روابط ایران و روسیه داشت و نه‌تنها یک چهره سیاسی ممتاز که یک شخصیت جامع و الگویی برای انسان‌ها بود.

ایلسور متشین اظهار کرد: در این لحظات سخت و دشوار، ضمن اعلام مراتب همدردی صمیمانه و حمایت خود به خانواده درگذشتگان این حادثه و مردم ایران، برای همه در برابر این فقدان غیرقابل‌جبران، قدرت معنوی آرزومندم. کازان نیز با مردم ایران در سوگ است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، دپارتمان روابط خارجی نانجینگ چین نیز با ارسال پیامی به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، مراتب تسلیت قلبی و همدردی عمیق شهرداری و شهروندان شهر متبوع خود را بابت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=95902

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.