• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم؛

حضور روستای دوستدار کتاب علویه جهرم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

  • کد خبر : 95662
  • 29 اردیبهشت 1403 - 19:49
حضور روستای دوستدار کتاب علویه جهرم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم گفت: با همکاری وزارت ارشاد، روستای دوستدار کتاب علویه در بخش کردیان جهرم با برنامه‌های مختلف در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد.

مجتبی امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، با اعلام این خبر گفت: شهرستان جهرم با غرفه کتابخانه روستای دوستدار کتاب علویه در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد.

وی بیان کرد: از فعالیت‌هایی که در این غرفه انجام شده، رونمایی  دو کتاب «پا به پای قاسم»، «آشنایی با مکتب شهید سلیمانی» نوشته سعدالله زارعی، پژوهشگر و تحلیگر ارشد مسائل سیاسی اهل روستای علویه جهرم است.

امیرزاده بیان کرد: در این غرفه فرهنگی برنامه‌های متنوعی همچون رونمایی کتاب، لیگ کتابخوانی جهرم، نشست با نویسندگان، معرفی کتابخانه‌ها و میراث فرهنگی فارس و جهرم، بخش کردیان و روستای علویه برنامه‌ریزی شده بود.

به گفته‌ وی، تاکنون نویسندگان و مسئولان کشوری از این غرفه بازدید کرده‌اند، که از جمله ایشان به مژگان شیخی، جعفر توزنده جانی و سعدالله زارعی می‌توان اشاره کرد که در محل غرفه حاضر و درباره موضوعات مختلف  سخن گفته‌اند. این نشست‌ها از طریق شبکه مجازی پخش مستقیم می‌شود.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم ادامه داد: این غرفه همچنین میزبان محمدرضا اسفاری، مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد سرگزی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، حاجتی‌نیا شهردار، رضایی و رهایی از اعضای شورای شهر قطب‌آباد و… بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=95662

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.