• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
محمدرضا جعفری

روز روابط عمومی و ارتباطات، روز همدلی و تکریم مردم

  • کد خبر : 95315
  • 26 اردیبهشت 1403 - 22:15
روز روابط عمومی و ارتباطات، روز همدلی و تکریم مردم
مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران گفت : روابط عمومی به عنوان نیروی محرکه ایفای نقش کند ، معرفی سازمان و ارائه خدمات از وظایف ذاتی و تکریم مردم و اطلاع ‌رسانی دقیق ، آینه افکار و مطالبات شهروندان می باشد تا با شناسایی و پیگیری انتقادات و مشکلات موجود، مطالبه ‌گری را در مسیر دو طرفه مردم و سازمان به نحوه صحیح انجام شود .

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس و انجمن کورن هول ایران طی پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات  گفت ، در بخشی از این پیام آمده است ۲۷ اردیبهشت ماه  روز همدلی و تکریم مردم به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار مسئولیت اجتماعی و به عنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.
روابط عمومی به عنوان نیروی محرکه ایفای نقش کند ، معرفی سازمان و ارائه خدمات از وظایف ذاتی و تکریم مردم و اطلاع ‌رسانی دقیق ، آینه افکار و مطالبات شهروندان می باشد تا با شناسایی و پیگیری انتقادات و مشکلات موجود، مطالبه ‌گری را در مسیر دو طرفه مردم و سازمان به نحوه صحیح انجام شود .

بی شک این روز تداعی گر اهمیت جایگاه و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان های مختلف تبدیل شده است.

اینجانب به مناسبت فرا رسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، و این روز را به تمامی همکارانم مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.
امید است در سایه توجهات یکتای بی همتا پیروز و موفق باشید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=95315

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.