• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
رییس سازمان عمران شهرداری شیراز خبرداد

اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا

  • کد خبر : 9530
  • 30 شهریور 1399 - 5:48
اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا، اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی درآینده ای نزدیک محقق می شود.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا، اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی درآینده ای نزدیک محقق می شود.
به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، نعمت اللهی با بیان اینکه پروژه چپگرد صدرا در خروجی شهر صدرا واقع شده است افزود:  این پروژه به طول هزار متر، مسیر دسترسی جاده صدرا به سمت شیراز را تامین می کند.
وی با اشاره به شروع پروژه از رمپ واقع در باند غربی جاده صدرا ادامه داد:  این پروژه با یک پل پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر که تعداد ۱۳ دهانه دارد و از روی زیرگذر گلستان عبور کرده است.
 محسن نعمت اللهی ادامه داد:  از ویژگی های مهم این پروژه دهانه ۷۵ متری در قوس روی زیرگذر گلستان است که در ارتفاع ۱۶ متری از سطح زمین زیر گذر قرار گرفته است.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گفت: به دلیل شکل خاص این پروژه و طرح منحصر به فردآن ، اجرای پروژه با دشواری های خاصی همراه باشد اما نیروهای سازمان عمران در تلاشند پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ثمر برسد.
مهندس امیر اکبری مدیر پروژه چپگرد صدرا نیز از اجرای عملیات شبانه روزی پروژه یاد کرد و اظهار داشت: در شیفت روز ۸۰ نفر و در شیفت شب ۴۰ نفر در پروژه در حال فعالیت هستند.
وی ترافیک مربوط به ورودی غربی و خروجی غرب شیراز درزیر گذر گلستان را از مشکلات اساسی این پروژه برشمرد و ادامه داد:  به دلیل اینکه امکان قطع ترافیک وجود ندارد پروژه با مشکلات و سختی های خاصی برای اجرای دهانه وسط که در بیشترین ارتفاع قرار گرفته ایجاد کرد.
مدیر پروژه چپگرد صدرا یکی از دلایل دیگر تاخیر در اجرای پروژه را وجود موانعی از قبیل تاسیسات فیبر نوری و لوله های گاز در مسیر اجرای پروژه عنوان کرد.
 وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش نیروها بتوان پروژه را در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به ثمر رساند و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از ان باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.