• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
رییس شورای اسلامی شهر شیراز:

افتتاح ایستگاه مترو وکیل الرعایا محصول همکاری مجموعه بزرگی است

  • کد خبر : 9496
  • 06 شهریور 1399 - 5:27
افتتاح ایستگاه مترو وکیل الرعایا محصول همکاری مجموعه بزرگی است
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افتتاح ایستگاه مترو وکیل الرعایا محصول همکاری مجموعه بزرگی ازجمله دولتمردان، اعضای شورا و کارکنان و مدیران شهرداری و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و معماران، مهندسان، کارکنان و کارگران و به طور خاص کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای شهر است که البته در رأس همه این مجموعه مردم قرار دارند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در آیین بهره‌برداری از پروژه ایستگاه مترو وکیل‌الرعایا که از زیباترین ایستگاه‌های کشور به حساب می‌آید، از تمامی دست اندرکاران این پروژه تقدیر کرد و روحیه همزیستی مسالمت‌آمیز را یکی از بارزترین ویژگی‌های فرهنگی مردم شیراز دانست و افزود: مسؤولان و مدیران شهر و استان باید روحیه همدلی و همکاری را از این فرهنگ غنی مردم شیراز فرا بگیرند.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری اداره شهرها با کمک مردم و با پول مستقیم آنها صورت می‌گیرد، افزود: حقیقتاً شهروندان فهیم شیراز در همکاری با شورا و شهرداری سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم صبور باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز، این شهر را دارای یک گذشته و میراثی ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: شاید مهمترین ویژگی فرهنگی شیراز روحیه همزیستی مسالمت‌آمیز مردم آن است که معتقدم این نوع نگاه باید در رفتار مسؤولین و مدیران شهر و استان نیز متجلی شود و نهایت همکاری و همدلی را برای انجام وظایف خود به کار گیرند.
موسوی افزود: ما مسؤولین در تمام سطوح نباید فراموش کنیم که تمام عناوین و مناصبی که در اختیار داریم، فرصت و امانتی است که باید قدر آن را بدانیم و بهترین قدرشناسی در پاسخ به این مردم همین افزایش روحیه همکاری و همراهی با همدیگر در جهت خدمت به آنها است.
عضو شورای عالی استان‌ها در پایان با اذعان به اینکه اداره کردن شهر، استان و کشور در شرایط فعلی بسیار سخت و دشوار است، اضافه کرد: در حوزه قطار شهری معتقدم کمک دولت به کلان‌شهرها ضروری و تعیین کننده است و امیدوار هستم که با تقویت همکاری‌ها شاهد توسعه بیشتر شهرمان شیراز باشیم.
براساس این گزارش ایستگاه مترو وکیل الرعایا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در خیابان زند باریک و مجاور بازار وکیل افتتاح شد. با افتتاح این ایستگاه، کلیه ایستگاه های خط یک متروی شیراز به بهره برداری رسیدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9496

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.