• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
استاندار فارس:

ایستگاه مترو وکیل الرعایا جزء آثار فاخر و ارزشمند محسوب می شود

  • کد خبر : 9492
  • 06 شهریور 1399 - 5:24
ایستگاه مترو وکیل الرعایا جزء آثار فاخر و ارزشمند محسوب می شود
استاندار فارس اظهار کرد: ایستگاه مترو وکیل‌الرعایا با هنری فاخر در معماری طراحی و اجرا شده است و اثری ارزشمند محسوب می شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح ایستگاه مترو وکیل الرعایا به مناسبت هفته دولت ضمن تقدیر از معمار، محاسب، مجری، ناظر و به ویژه کارگران تلاشگر فعال در این مجموعه گفت: فعالیت های ارزشمند مدیریت شهری در رفاه شهروندان اثر گذار است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه گذشتگان آثار ارزشمند و فاخری برای ما به ارمغان گذاشته اند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم چنین آثاری را برای آیندگان بر جای بگذاریم.
دکتر رحیمی ادامه داد: یکی از زیرساخت هایی که  استفاده عموم را تسهیل می کند و نام نیکی از اجراکنندگان به یادگار خواهد گذاشت مترو و ایستگاه هایی همچون ایستگاه وکیل الرعایا است.
وی با بیان اینکه اجرا و اتمام پروژه ایستگاه مترو وکیل الرعایا به عنوان یک زیرساخت اثرگذار در حمل و نقل ریلی در این شرایط دشوار مطرح است، یادآور شد: امروز در اقصا نقاط استان فارس کارگاه های بزرگ عمرانی در حوزه حمل و نقل فعال هستند و هزاران میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها صرف می‌شود.
استاندار فارس بیان کرد: امیدواریم با تلاش ها و برنامه هایی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حمل ‌ نقلی وجود دارد به زودی مجموعه ای  از انواع حمل و نقل های ریلی ،هوایی، درون شهری در شیراز شکل گیرد.
دکتر رحیمی ابراز امیدواری کرد: با اتمام خطوط دو و سه و همچنین تراموا  حمل و نقل درون شهری، شیراز توسعه ای روز افزون داشته باشد و موجب رضایتمندی بیشتر شهروندان از مدیریت شهری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در ایام کنونی سختی های متعددی پیش روی دولت قرار داشته عنوان کرد: کشوری که در طول  یک قرن اخیر اقتصادش با تکیه بر نفت اداره شده  و چرخ اجرایی کشور بر  این مبنا می‌چرخید به یک باره این درآمد را از دست داده  و در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که دولت با تکیه بر اقتصاد بدون نفت چرخ کشور را به گردش در آورده است.
استاندار فارس اظهار کرد: هر چند می دانیم مشکلاتی در زندگی مردم حادث شده اما این به معنای بی توجهی مسئولان و تلاش نکردن آنها نیست.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9492

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.