• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

راه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند بررسی شد

  • کد خبر : 9462
  • 15 شهریور 1399 - 5:03
راه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند بررسی شد
با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در سازمان مدیریت پسماند راهکارهای همکاری و افزایش آگاهیهای عمومی، اطلاع رسانی به شهروندان در موضوع مدیریت پسماند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند در ابتدای این جلسه محورهای فعالیت این سازمان در حوزه آموزش شهروندی مدیریت پسماند را تشریح کرد و بیان داشت: این سازمان شش محور اصلی در موضوع آموزش شهروندان را در برنامه سالانه خود قرارداده است و از بسترهای مختلف برای آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان استفاده نموده است.
خوشبخت افزود: از سال ۱۳۹۲ موضوع آموزش شهروندی به صورت چهره به چهره با استفاده از توان کارشناسان بهداشت و محیط زیست از درب منازل شروع و از سال ۱۳۹۳ با همکاری آموزش و پرورش به مدارس راه یافت.
وی ادامه داد: این سازمان در حال ایجاد مجتمع آموزش مدیریت پسماند می باشد که پس از آماده سازی و همچنین حذف بیماری کرونا آماده پذیرش دانش آموزان و شهروندان عزیز برای آموزش حضوری مدیریت پسماند می باشد .
خوشبخت بیان کرد: این سازمان برای پیشبرد اهداف آموزشی  همچون گذشته نیازمند همکاری واحدهای شهرداری به ویژه اداره کل ارتباطات و امور بین اللمل است و خواستار استفاده از تجربیات اداره کل می باشد.
در ادامه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به معرفی فعالیت های مختلف در حوزه ارتباطات پرداخت و نحوه تعامل و ارتباط مجموعه های شهرداری را برای بهره وری از امکانات اداره کل ارتباطات و بخش خصوصی فعال دراین زمینه را بیان کرد.
جورکش در ادامه از فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند در آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و از آمادگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9462

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.