• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

تقدیر مدیرعامل مخابرات ایران از همکاران بخش‌های ثابت و سیار فعال در انتخابات

  • کد خبر : 94598
  • 22 اردیبهشت 1403 - 19:11
تقدیر مدیرعامل مخابرات ایران از همکاران بخش‌های ثابت و سیار فعال در انتخابات
مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی، از زحمات تمامی همکاران این شرکت در جریان برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت با تقدیر ویژه از زحمات همه همکاران در بخش‌های ثابت و سیار اعم از معاونان، مدیران، کارکنان، همکاران در تمامی مناطق و مراکز و سایت‌ها و همچنین مسئولان NOC های ثابت و سیار و به‌ویژه همکاران ۱۵ استانی که در برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک سنگ تمام گذاشتند، قدردانی و این زحمات را مایه خیر و برکت شخصی و جمعی در خدمت به مردم عنوان کرد.

در این پیام آمده است؛ از یکایک مدیران و همکاران و دست‌اندرکاران ارتباطات که علاوه بر حضور پررنگ در کنار سایر هموطنان در صحنه انتخابات، با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی و مدیریت شایسته، موجبات ثبات و پایداری ارتباطات مخابراتی و بستر سازی و سهولت دسترسی به شبکه ارتباطات در جریان برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۲ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان کشور در حال برگزاری ست. / مخابرات منطقه فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94598

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.