• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
تاكيد رييس كل دادگستري استان در آستانه ي روز طبيعت :

روسا و دادستانها در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای ممنوعیت تردد همکاری تمام عیار داشته باشند

  • کد خبر : 942
  • 12 فروردین 1399 - 20:09
روسا و دادستانها در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای ممنوعیت تردد همکاری تمام عیار داشته باشند
حجه الاسلام و المسلمين سيد كاظم موسوي رئيس كل دادگستري فارس با اشاره به اينكه موضوع گسترش ويروس منحوس كرونا نيز يكي ديگر از آزمون هاي ملت ايران است گفت: اکنون هم برای مقابله و شكست اين ویروس منحوس به اراده مثال زدني مردم نیاز داریم.

حجه الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس ضمن گرامی داشت و تبریک یوم الله دوازدهم فرودین با بیان اینکه در این روز مردم با اراده خویش به رغم دشمنی های مستکبران، نظام جمهوری اسلامی را هوشمندانه برگزیدند گفت: امروز اقتدار نظام ولایی جمهوری اسلامی در سراسر جهان ریشه دوانده که این امر حاصل وحدت مردم در سایه ولایت فقیه است و تاکنون با پیروی از منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب در طول بیش از چهل سال پس از استقرار نظام اسلامی از فراز و نشیب های گوناگونی عبور و حوادث مختلف ناشی از دشمنی استکبار را با سربلندی پشت سر گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه موضوع گسترش ویروس منحوس کرونا نیز یکی دیگر از آزمون های ملت ایران است گفت: اکنون هم برای مقابله و شکست این ویروس منحوس به اراده مثال زدنی مردم نیاز داریم.
رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود توجه به سلامت مردم را از وظایف دستگاه قضایی دانست و گفت خوشبختانه غالب مردم فهیم استان با درک شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همکاری لازم را با مسئولین دارند ولی با معدود افرادی که ضوابط تعیین شده را رعایت نکنند در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.
وی در پایان از روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی خواست از تمام ظرفیت‌هابرای هدایت و ارشاد مردم و در صورت لزوم برخورد با معدود افراد متخلف استفاده کنند

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=942

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.