• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رییس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد؛

یک کشته و ۲ مصدوم در تصادف پ‍ژو پارس با پیکان در شیراز

  • کد خبر : 9385
  • 20 آبان 1399 - 17:31
یک کشته و ۲ مصدوم در تصادف پ‍ژو پارس با پیکان در شیراز
رییس سازمان آتش نشانی شیراز از برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پ‍ژو پارس با یک دستگاه سواری پیکان با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۵ آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۰۶:۵۹ امروز به کمربندی پل رودکی به سمت پل امام حسن اعزام شدند.

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز دراین مورد گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو پارس که در مسیر کمربندی پل رودکی در حال حرکت بود ناگهان به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با خودروی سواری پیکان که در حال تردد بود برخورد نموده که منجر به فوت راننده سواری پیکان و مصدومیت دو سرنشین خودروی سواری پیکان می گردد .

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین هر دو خودرو و همچنین چیدن علائم ترافیکی در اطراف صحنه حادثه، بی درنگ با استفاده از تجهیزات نجات مشغول فضا سازی و بیرون آوردن مصدومین حادثه شدند .

قانع ادامه داد: به دنبال خارج کردن سرنشینان هر دو خودرو، آتش نشانان مصدومین را جهت انتقال به مرکزدرمانی تحویل عوامل اورژانس دادند ودرادامه نیز آنان با کمک عوامل راهور خودرو را به حالت اولیه درآورده و جهت انتقال به پارکینگ راهنمایی و رانندگی دراختیار پلیس راهور منطقه قرار دادند.

گفتنی است هم اکنون علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی و تحقیق است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9385

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.