• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

کسب سهمیه‌ای قابل توجه برای نوسازی تاکسی‌های شیراز پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 9367
  • 20 آبان 1399 - 17:15
کسب سهمیه‌ای قابل توجه برای نوسازی تاکسی‌های شیراز پیگیری می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به خبر نوسازی ۴۰ هزار دستگاه تاکسی در سطح کشور، ابراز داشت: خواسته رانندگان شیرازی مبنی بر کسب سهمیه‌ای قابل توجه برای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل این کلانشهر و نیز بخشی از آن سهمیه به ناوگان تاکسی‌رانی فرودگاه شهید دستغیب در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی در بازدید سرزده از پایانه تاکسی‌های فرودگاه شهید دستغیب از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل صنفی این قشر قرار گرفت.
در این بازدید، عدم توزیع مناسب لاستیک سهمیه‌ای، افزایش هزینه‌ها و کاهش درآمدها بخشی از گلایه‌های رانندگان تاکسی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز مطرح شد.
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و به تبع آن، تعطیلی‌های گسترده و کاهش مسافرت‌ها در طی قریب به ۹ ماه گذشته موجب کاهش درآمد چشمگیر رانندگان تاکسی شده است، ابراز داشت: با افزایش نرخ ارز و جهش قیمت‌ها به‌ویژه در صنعت خودرو که افزایش قیمت قطعات و لوازم یدکی و خدمات سرویس‌دهی را به همراه داشت، تاکسیرانان به‌صورتی بی‌سابقه تحت فشار قرار گرفتند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این بازدید رانندگان تاکسی ضمن بیان مشکلات معیشتی و اقتصادی خویش، از عدم توزیع مناسب و عادلانه لاستیک سهمیه‌ای گلایه‌مند بوده‌اند و هزینه‌های جانبی مانند پرداخت آبونمان ماهانه شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد را از جمله هزینه‌های تحمیلی به این قشر برشمردند.
تذروی عنوان داشت: افزون بر مسائل یادشده، رانندگان خواستار جلوگیری از حضور تاکسی‌های هوشمند در محوطه ایستگاه تاکسیرانی فرودگاه هستند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: تاکسی‌های فرودگاه از لحاظ گردشگری و جلب رضایت مسافر اهمیتی ویژه دارند؛ پیگیری نوسازی و تجهیز آن‌ها امری ضروری است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9367

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.