• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز؛

خدمت به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه از اولویت های مهم دستگاه قضایی

  • کد خبر : 9279
  • 19 آبان 1399 - 18:43
خدمت به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه از اولویت های مهم دستگاه قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: خدمت به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و به ویژه رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند در دوران تحول قوه قضائیه از اولویت های مهم دستگاه قضایی است.

حیدر آسیابی افزود: همانگونه که در روایات اسلامی آمده است که خدمت به خلق، از بافضیلت ترین عبادت هاست ما هم باید به مصداق رهنمودهای بزرگان دین، خدمت به مردم آسیب دیده را در اولویت های کاری قرار دهیم تا از آسیب های احتمالی که ممکن است متوجه آنان شود جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: کمک به همنوعان به ویژه افراد درمانده و گرفتار دربند و خانواده آنان، لطف و عنایت پروردگار است و اگر این افراد و خانواده ها حمایت نشوند دچار بزهکاری های بیشتری می شوند.
رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز یادآور شد: خیرین استان فارس همیشه در عرصه های مختلف پیشرو هستند و برای ایجاد کارگاه های اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زیرپوشش و همچنین تأمین نیازهای اساسی این خانواده ها لازم است انجمن حمایت با تلاش بیشتر، از ظرفیت نیکوکاران استان استفاده کند تا ضمن درآمدزایی و تأمین بسته های معیشتی آسیب های کمتری متوجه این خانواده ها گردد.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن قدردانی از نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: با همت آستان قدس رضوی و مشارکت انجمن حمایت زندانیان مبلغ ۵۶۰میلیون ریال بین ۱۲۵خانواده نیازمند زندانیان شیراز توزیع شده است که این کار ارزشمند جای قدردانی دارد.
وی اضافه کرد:نمایندگی آستان قدس در استان فارس تعداد ۱۲۵ خانوار زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز را زیرچتر حمایتی خود قرار داده است که این خانواده ها از سایر خدمات آستان هم بهره مند می شوند که همه این اقدامات از برکات حضور امام رضا(ع) در ایران برای دستگیری از نیازمندان و لبیک به فرامین رهبری است که شامل حال خانواده های زندانیان نیازمند در شیرازنیز شده است.
آسیابی همچنین در ادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه پیمانکار فاز دوم پروژه مجتمع فرهنگی انجمن حمایت شیراز انتخاب شده است به منظور تسریع در تکمیل پروژه اقدامات فوری صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9279

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.