• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد

توزیع سی و پنجمین بسته بهداشتی و محافظت فردی در برابر کرونا بین پاکبانان

  • کد خبر : 9178
  • 15 آبان 1399 - 18:16
توزیع سی و پنجمین بسته بهداشتی و محافظت فردی در برابر کرونا بین پاکبانان
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: تا کنون ۳۵ بسته بهداشتی بین پاکبانان توزیع شده است و توزیع این بسته ها تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، خوشبخت افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از خلل در خدمات رسانی به شهروندان برای تنظیف و جمع آوری پسماند برای  حفاظت از  پاکبانان علاوه بر تهیه وسایل حفاظت فردی نظیر لباس کار، دستکش کار، کفش و لباسهای زمستانه و کلاه تابستانه، بسته های بهداشتی شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده دست برای پیشگیری از بیماری کرونا را به صورت هفتگی بین پاکبانان توزیع نموده است.
وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری موج جدید بیماری کرونا حفاظت از پرسنل به ویژه پاکبانان مهم تر از گذشته دنبال می شود.
خوشبخت اظهار نمود: دراین شرایط حاد کرونایی اگر پاکبانی به این بیماری مبتلا شود به این معنی است که بخشی از خدمات تنظیف و جمع آوری پسماند در شهر با چالش مواجه می شود.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با بهره گیری از توان کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه ای به صورت روزانه و مستمر سلامت پاکبانان را رصد می کند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند از دیگر اقدامات این سازمان را توجه ویژه به تنظیف شهر و جمع آوری به موقع پسماند عنوان نمود و گفت اقدامات به موقع این سازمان و رصد سلامت پاکبانان باعث شده است که بجز تعداد انگشت شماری از این زحمت کشان خوشبختانه مابقی پاکبانان به کرونا مبتلا نشوند و در تنظیف شهر هم مشکلی به ایجاد نشود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9178

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.