• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10
با حضور مدیران شهری

آیین تکریم و معارفه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 9166
  • 03 مهر 1399 - 18:06
آیین تکریم و معارفه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برگزار شد
شهردار شیراز طی حکمی محمدرضا زندیه را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز منصوب کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در راستای توسعه فضای سبز شهری؛ نظارت بر تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع فضای سبز شیراز؛ تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع فضای سبز؛ برنامه ریزی جهت بکارگیری انرژی های نو و پاک و … را از مهم ترین مأموریت های سرپرست این سازمان برشمرد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: کار و فعالیت در حوزه فضای سبز شهری به علت تاثیر همه جانبه بر زندگی شهروندان و سیمای شهر حساسیت بالایی دارد و شهروندان انتظار دارند فعالیت های این حوزه در حد نام و آوازه شیراز باشد.
محمدرضا محمدحسن پور یکی از مولفه های زیبایی شیراز را باغات و فضای سبز آن دانست و افزود: این باغات شیراز را از سایر شهرها متمایز کرده و رویکرد و خواسته ما نیز توسعه فضای سبز و حفظ و احیای باغات است.
وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری توسط مهندس رونق زاده گفت: در حوزه تهیه و توزیع آب جهت آبیاری فضای سبز شهری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که می توان به هوشمندسازی چاه ها، استفاده از پساب، احیای قنوات و ایجاد رینگ آب مصرفی فضای سبز اشاره کرد. تلاش داریم با انجام این اقدامات در زمینه آبیاری فضای سبز مشکلی نداشته باشیم و نیاز به برداشت آب از چاه ها نیز به حداقل برسد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: انتظار ما از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این است که شیراز را زیباتر و سرسبزتر از گذشته ببینیم و شاهد خلق آثار ارزشمند در حوزه سیما و منظر شهری نیز باشیم.
محمدحسن پور خطاب به سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: ضروری است با برنامه ریزی، هماهنگی و استفاده از نظرات کارشناسان و سرآمدن این حوزه شیرازی زیباتر داشته باشیم.
«شهزاد رونق زاده» رییس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: طی مدت فعالیت خود اقداماتی در راستای بهبود فضای سبز و ارتقای سیما و منظر شهری شیراز انجام داده ام.
رونق زاده کاشت گسترده درخت و بهسازی و ترمیم فضای سبز سطح شهر همچون میادین، بولوارها و بوستان ها را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز برشمرد.
وی درخصوص بهبود سیمای شهر شیراز افزود: نورپردازی پل کابلی، تقاطع شهدای کشن، تقاطع شهید رودکی، تقاطع باهنر – کمربندی، بولوار مدرس و بولوار زند در دست اجراست و پس از اتمام شهروندان شاهد جلوه زیبای شهر در شب خواهند بود.
«محمدرضا زندیه» سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به سوابق خود در حوزه های متعدد شهرداری گفت: با توجه به سابقه ۱۲ سال فعالیت در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری (سازمان پارک‌های سابق) برای این سازمان برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت پیش بینی کرده ام.
زندیه آماده سازی سیما، منظر و فضای سبز شیراز برای عید نوروز را برنامه کوتاه مدت خود عنوان کرد.
وی درخصوص برنامه های میان مدت و بلندمدت پیش بینی شده برای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: اصلاح ساختار سازمان و الگوی فنی و اجرایی، ساماندهی پیمانکاران طرف قرارداد و تلاش برای ارتقای جایگاه سازمان از جمله این برنامه ها است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9166

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.